Fejlesztési támogatás kreatívipari vállalkozásoknak

Mentorprogramot indít kreatívipari vállalkozások számára a Design Terminál. A program célja, hogy a magyar kreatívipar képviselői szabadalmi jogi, üzletfejlesztési és márkaépítési területen is felkészülten lépjenek a nemzetközi piacra.

Kép: PP/BartosGyula

A Design Terminál pályázatot hirdet féléves mentorprogramban való részvételre azzal a szándékkal, hogy néhány éven belül globális jelenlétet is elérni képes magyar kis- és középvállalkozások sikerét alapozza meg a kreatíviparban. A programban a Design Terminál félévente 3–5 vállalkozás piacra juttatását segíti díjmentesen. A pályázatra olyan magyar kreatívipari vállalkozók jelentkezését várják, akik az ipari formatervezés, a divatipar és az új médiaterületek valamelyikén már rendelkeznek saját céggel. A mentorok az iparjogvédelem, az üzletimodell-fejlesztés és a márkaépítés területén segítik a résztvevőket. A szakmai stáb tagjai többek között: Ács Zoltán, a Design Terminál inkubációs program vezetője; Szegner Balázs, az Equilor Befektetési Zrt. üzletfejlesztési igazgatója; Batta Barnabás és Misetics Mátyás, a Mitte Communications stratégiai, illetve kreatív igazgatója; valamit Nemes Attila, a Kitchen Budapest társalapítója is. A pályázat leadási határideje 2014. augusztus 8.

A Design Terminál idén elindított inkubációs tevékenységének keretében, a most meghirdetett mentorprogram mellett ingyenes konzultációs programmal is segíti a piaci szereplőket, a befektetők számára pedig iparági elemzésekkel népszerűsíti a magyar kreatív vállalkozásokat.

A pályázat részletei az alábbi linken érhetők el:

http://mentor.designterminal.hu/

A mentoring a hiányzó láncszem?
A mentoring klasszikus fogalma munkahelyi környezetben az újonnan belépő munkavállaló beilleszkedésének felgyorsításához, egyáltalán tapasztalatátadáshoz, szerepmodell nyújtásához kapcsolódik, ahol a fiatalabbat, az új belépőt a tapasztaltabb, idősebb mentorok támogatják, tanítják, coacholják. Ez a klasszikus szerepe a mentoringnak megmaradt, ám alkalmazási területe folyamatosan és jelentősen bővül.

Véleményvezér

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.
Orbán Viktor patrióta barátja egyszerűen lelőtte volna az Észtországba behatoló orosz vadászgépeket

Orbán Viktor patrióta barátja egyszerűen lelőtte volna az Észtországba behatoló orosz vadászgépeket 

A cseh miniszterelnöki szék várományosa váratlanul kemény oroszellenes gondolattal állt elő.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo