Délkelet-ázsiai üzleti lehetőség a magyar vállalkozások számára

Október végén zárul le a jelentkezés az Európai Bizottság által támogatott EU Business Avenues üzletfejlesztő program második üzleti hetére, amelynek célja, hogy a hazai vállalatoknak, elsősorban kkv-knak segítsen termékeikkel vagy szolgáltatásaikkal betörni a délkelet-ázsiai piacokra.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép:sxc.hu

Az EU Business Avenues üzletfejlesztő program részeként megrendezett második üzleti hétre a kortárs belsőépítészettel foglalkozó vállalatok jelentkezhetnek. Ezen belül különösen a belső világítás, kisbútorok, kész lakástextil, tapéta, szőnyegek, függönyök, illetve dekorációs elemek tervezésével, gyártásával vagy forgalmazásával foglalkozó vállalatok jelentkezését várják. (Jelentkezési határidő: 2014. október 31.)

A jövőre megrendezésre kerülő harmadik üzleti héten a környezetvédelem kerül majd előtérbe. Erre az üzleti hétre olyan vállalatok jelentkezését várják, amelyek tevékenysége az energia hatékony felhasználásához vagy a vízgazdálkodáshoz kapcsolódik.  (Jelentkezési határidő: várhatóan 2015. január eleje)

Dr. Márkus Csaba, a Deloitte Zrt. Kutatás-fejlesztési és Állami támogatások üzletágának igazgatója elmondta: A programba beválasztott vállalatok egy üzleti hétre utazhatnak Szingapúrba, opcionálisan választható kétnapos látogatással Vietnámba. A résztvevő cégek Szingapúrban szakmai kiállításon vehetnek részt, emellett különböző üzleti előadásokra, szakmai konferenciákra és a kapcsolatépítést segítő hivatalos fogadásokra is meghívást kapnak majd.

A program célja, hogy meghatározott iparágban tevékenykedő európai cégeknek - elsősorban kkv-knak - segítséget nyújtson abban, hogy termékeikkel vagy szolgáltatásaikkal megjelenjenek a délkelet- ázsiai piacokon, új befektetői kapcsolatokat létesítsenek, illetve személyesen is találkozhassanak potenciális ázsiai üzleti partnereikkel. A kiválasztott cégek költségeinek jelentős részét az Európai Bizottság finanszírozza, és segíti őket a programra történő felkészülés teljes folyamatában is.

A fizikai közelség növeli az eladást
Az exportáló vállalatok világszerte nagyobb arányban értek el bevétel- és profitnövekedést, mint a kizárólag belföldre fókuszáló cégek – áll egy friss felmérésben. Ám az igazi sikert az éri el, aki leányvállalatot vagy telephelyet hoz létre a célországban.
A programban résztvevő vállalatokra vonatkozó általános feltételek:
  • A cég alapítása óta legalább 5 év telt el, és a társaság legalább 3 évre visszamenőleg rendelkezik pénzügyi adatokkal
  • Tulajdonosi struktúráját tekintve teljes egészében vagy nagyobb részben valamely EU-tagországhoz köthető
  • Székhelye az Európai Unióban van
  • Tevékenysége megfelel a kijelölt iparág kritériumainak, akár gyártóként, alvállalkozóként, K+F- vagy mérnöki cégként (Tanácsadó cégek nem vehetnek részt a programban)
  • Fennállása alatt vett már részt üzleti tranzakcióban nemzetközi piacon
  • Jelen van a délkelet-ázsiai piacokon vagy rendelkezik ez irányú tervekkel
  • Rendelkezik erőforrásokkal a szingapúri/vietnámi piacokon történő megjelenéshez
A jelentkezés első lépése a www.businessavenues.euhonlapon keresztül az Expression of Interest elnevezésű formanyomtatvány kitöltése, amely körülbelül 15 percet vesz igénybe és a vállalat alapadatainak felvitelét jelenti. Ezt követően az EU Business Avenues csapat 48 órán belül visszajelzést küld arról, hogy a vállalat megfelel-e a jelentkezés alapkritériumainak. Magyarországon a Deloitte Zrt. feladata az EU Business Avenues program koordinációja és a potenciális érdeklődők felkutatása.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo