Új tanúsítvány az IT probémák kezelésére

A KÜRT Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. - elismert ISO tanúsító cégekkel együttműködve -, hazánkban elsőként kezdi meg az ISO 20000 tanúsítvány megszerzésére pályázó cégek felkészítését és szabványi megfeleltetését.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A KÜRT Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. - elismert ISO tanúsító cégekkel együttműködve -, hazánkban elsőként kezdi meg az ISO 20000 tanúsítvány megszerzésére pályázó cégek felkészítését és szabványi megfeleltetését. A szabvány ereje abban rejlik, hogy képes az üzleti oldal nyelvére lefordítani a "fekete doboznak" számító informatikai folyamatokat, rendszereket, döntéseket, kiadásokat, amivel komoly versenyelőnyhöz juthatnak az ISO 20000-et mielőbb bevezető cégek. A szabvány követelményrendszerét az ITIL "legjobb gyakorlat" ajánlásrendszere alapján dolgozták ki az ISO szakemberei.

Az ISO 20000 célja, hogy az üzleti igényeket egyértelműen leképezhetővé tegye az IT számára. A tisztán definiált igények, folyamatok és felelősségi körök többek között lehetővé teszik az ISO 20000 tanúsítvánnyal rendelkező cégek számára, hogy a szolgáltatásra felhasznált erőforrásokat optimumon üzemeltessék. A szabvány másik előnye, hogy átláthatóvá válnak az üzleti döntéshozók számára az informatikát érintő döntéseik közép illetve hosszú távú következményei is.

Az ISO 20000 tanúsításra való felkészülés olyan tevékenységek elvégzését foglalja magába, mint például a sérült szolgáltatások lehető legkorábbi visszaállítása, az incidensek számának csökkentése proaktív probléma megoldási módszerekkel, a szervezet informatikai eszközeinek naprakész nyilvántartása és összefüggéseinek ismerete, az informatikai szolgáltatások folytonosságának biztosítása, és a szolgáltatás alapú pénzügyi elszámolás kialakítása.

Az ISO 20000-re felkészített vállalatoknál már kezdetben átlagosan 20%-os költséghatékonyság növekedés tapasztalható, míg a helpdesk kb. 30%-al kevesebb a felhasználói bejelentést regisztrál (ezen belül a panaszok/új kérések aránya csökken), az informatikai rendszerben bekövetkező incidensek száma pedig nagyságrendileg 25%-al csökkenthető.

Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.
Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo