Mitől is félünk?

A felhasználók folyamatosan aggódnak az információ biztonságának veszélyeztetettsége miatt, és a CMO tanulmánya szerint ez az aggodalom egyre fokozódik az Egyesült Államokban és Európában egyaránt, nagy hatást gyakorolva a felhasználói hűségre és az üzleti kapcsolatokra. A 2200 felhasználó részvételével végzett "Secure the Trust of Your Brand" kutatást a Chief Marketing Officer (CMO) Council és a Business Performance Management Forum állította össze a Symantec és a Factiva közreműködésével.

Az egyesült államokbeli felhasználók félnek leginkább az azonosítók eltulajdonításától. Sokkal jobban tartanak tőle, mint a terrorfenyegetésektől vagy más személyi biztonságot veszélyeztető körülménytől.  Ezzel párhuzamosan az európai felhasználók az internetes tranzakciók biztonságát tekintik az információt érintő fenyegetettségek közül a legkiemelkedőbbnek.

A biztonsági fenyegetések, mint a vírusok vagy a kémprogramok egyesítő erőt jelentenek mindkét földrajzi térségben: az Egyesült Államokban és Európában a felhasználóknak mintegy kétharmada esett már áldozatául ilyen jellegű támadásoknak.

Arra a kérdésre, hogy a biztonság tekintetében mely iparágban vagy konkrét vállalatban bíznak meg leginkább, a felhasználók nagyon különböző válaszokat adtak, lehetőséget adva a vállalatoknak és iparágaknak a bizalom további építésében. A Symantec/Norton volt a legtöbbször megemlített vállalat, illetve márkanév, amelyet a legmegbízhatóbbnak tartottak a válaszadók a felhasználói biztonság védelmében, az iparágak közül pedig a bankszektort említették a legtöbben.

A felmérésben megkérdezettek több mint fele nem csupán azt állította, hogy aggodalmuk a biztonság kérdését illetően egyre nő - különösen azok között, akik már első kézből megtapasztaltak valamilyen támadást -, hanem olyan komolyan veszik ezeket az incidenseket, hogy 40 százalékuk éppen biztonsági okokból kifolyólag szakított meg bizonyos tranzakciókat, amelyeket online, telefonon vagy valamilyen áruházon keresztül folytatott.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo