A Microsoft eddig a nagyközönségnek szánt termékeiről és szolgáltatásairól volt ismert, mostantól azonban üzleti megoldásokat is kínál, üzleti oldalú megközelítést hozva – szögezte le a konferencia nyitóelőadásban Vityi Péter, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója. – A cél, hogy megoldásaikkal automatizálják a vállalati üzleti folyamatokat, integrálják az olyan vállalati részterületeket, mint például a pénzügy, a számvitel, a disztribúció, a termelés, a beruházások, az ellátási lánc menedzsment, az e-business, a CRM, és a vezetői döntéstámogatás.
Egy vállalatvezetők körében végzett felmérés szerint a cégek többet szeretnének új IT funkciókra költeni, és kevesebbet a meglévő informatikai rendszer üzemeltetésére, ám ezt a stagnáló gazdaság és az IT-vel szembeni alacsony bizalom sokszor nem teszi lehetővé. - Úgy gondoljuk, nemcsak az informatikai költségek lefaragása a cél, hanem üzleti érték teremtése is. Az IT-nek több értéket kell teremteni a vállalaton belül, ebből indul ki a Microsoft stratégiája – hangsúlyozta az előadó.
Az új üzletág, a Microsoft Business Solutions (MBS) termékeivel a világon már több mint 6000 partner foglalkozik, és 250 ezer ügyfél használja. Az MBS termékek minden méretű vállalat számára új lehetőségeket teremtenek, legyen szó világcégekről (a Microsoft itt az SAP-vel és a Siebellel dolgozik együtt) vagy kisvállalatokról. A következő három-öt évben pedig ezek a vállalati integrált rendszerek webszolgáltatás-alapúvá válnak, és ezáltal az adott cég valamennyi egysége és valamennyi partnere szinte minden területen összekapcsolható lesz.
Pascal Hureau (Gartner) és Rune Zakariassen (Accenture) előadása a plenáris ülésen
Takács Péter és Ládonyi János az MBS-ről (I. szekció)
Mező Gyula és Kővári Gábor az InfoCitiről, Hodász Attila az üzleti intelligenciáról (II. szekció)
Dénes Gábor az intranetről és a portálokról (III. szekció)
Bátorfi Péter és Inotay Balázs a Microsoft BizTalkról (IV. szekció)
Egy vállalatvezetők körében végzett felmérés szerint a cégek többet szeretnének új IT funkciókra költeni, és kevesebbet a meglévő informatikai rendszer üzemeltetésére, ám ezt a stagnáló gazdaság és az IT-vel szembeni alacsony bizalom sokszor nem teszi lehetővé. - Úgy gondoljuk, nemcsak az informatikai költségek lefaragása a cél, hanem üzleti érték teremtése is. Az IT-nek több értéket kell teremteni a vállalaton belül, ebből indul ki a Microsoft stratégiája – hangsúlyozta az előadó.
Az új üzletág, a Microsoft Business Solutions (MBS) termékeivel a világon már több mint 6000 partner foglalkozik, és 250 ezer ügyfél használja. Az MBS termékek minden méretű vállalat számára új lehetőségeket teremtenek, legyen szó világcégekről (a Microsoft itt az SAP-vel és a Siebellel dolgozik együtt) vagy kisvállalatokról. A következő három-öt évben pedig ezek a vállalati integrált rendszerek webszolgáltatás-alapúvá válnak, és ezáltal az adott cég valamennyi egysége és valamennyi partnere szinte minden területen összekapcsolható lesz.
Pascal Hureau (Gartner) és Rune Zakariassen (Accenture) előadása a plenáris ülésen
Takács Péter és Ládonyi János az MBS-ről (I. szekció)
Mező Gyula és Kővári Gábor az InfoCitiről, Hodász Attila az üzleti intelligenciáról (II. szekció)
Dénes Gábor az intranetről és a portálokról (III. szekció)
Bátorfi Péter és Inotay Balázs a Microsoft BizTalkról (IV. szekció)