Új részleg a siker megduplázására

A Worldspan dolgozza fel az összes interneten kezdeményezett utazási irodai helyfoglalás több mint 50 %-át, és ezzel élre tört az idegenforgalmi elektronikus kereskedelemben. A vállalat február elsején bejelentette, hogy Worldwide Product Solutions (Világra szóló termék megoldások) névvel új részleget hoz létre. Sue Powers-t, a társaság igen sikeres idegenforgalmi elektronikus kereskedelmi divíziójának a vezetőjét kérték fel arra, hogy irányítsa az új termékfejlesztési csoportot, amellyel - Powers célja szerint – ez a siker megduplázható.

A Worldwide Product Solutions a Worldspan termékcsoportok fejlesztésének minden fázisát egyesíti a koncepciótól a kivitelezésig, ami a piac szükségleteire építő időszerű, és innovatív technológiát biztosít. Elsősorban a fogyasztót tartva szem előtt Powers és csapata olyan technológiával szolgál, ami ellátja a Worldspan globális piacának teljes skáláját, beleértve az utazási irodákat, az Internet-alapú utazási web-lapokat, a légitársaságokat és egyéb idegenforgalmi szolgáltatókat, valamint szervezeteket legyenek bárhol a világon.
Powers érdemeit a szakma elismeri, mert a csúcsra juttatta fel a Worldspant az Internet-alapú utazási megoldások terén, és nagy szerepe volt a társaság elektronikus kereskedelmi sikerének elérésében is. Az Internet elterjedésének kezdetén Powers felismerte, hogy az milyen jelentős előnyöket biztosít az idegenforgalomban, és ösztönözte az ezeket kihasználó Worldspan termékek fejlesztését. Az ő iránymutatásával a vállalat számos olyan, a "piacon első" Internet-alapú sikerterméket és eljárást tudott kínálni, mint a Trip ManagerSM, My Trip and MoreSM és a Worldspan Go!Sm Via the Internet. Powers kiemelkedő sikereket ér el az irányítási feladatok széles tartományában, beleértve a piacfejlesztést, a termékfejlesztést, a minőség folyamatos javítását, a marketinget, az értékesítést, és a vevőszolgálatot.
Új posztján Powers figyelmének középpontjában az "építeni vagy vásárolni" típusú döntések, a technológiai partnerségek maximalizálása és olyan termékek fejlesztése és kínálata áll, amelyek előmozdítják a társaság tevékenységét és kiaknázzák a feltörekvő piacok lehetőségeit. "A Worldwide Product Solutions-ban olyan egyedi, egységesített csapatot
hozunk létre, amely a figyelmét a vevőkre összpontosítja és elkötelezi magát az ő igényeiket ma is és a jövőben is kielégítő, jó minőségű, költség-hatékony termékek kifejlesztése mellett.- mondta Powers. "A Worldspan részlegeivel partneri viszonyban olyan technológiát nyújtunk, amely lehetővé teszi vevőink számára, hogy jobban és hatékonyabban folytassák tevékenységüket. Az innovatív termék megoldások biztosítják a kulcsot ahhoz, hogy ágazatunk fellendüljön. A Worldspan pedig szállítja ezeket a megoldásokat.

Véleményvezér

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban 

80 felett már nincs sok esélyünk.
A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben

A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben 

A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága 

A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo