Több százan neteztek a szélessávú hétvégén

A rendezvény megszervezésével a minisztérium célja az volt, hogy alkalmat és lehetőséget teremtsen a fiataloknak és felnőtteknek a szélessávú internettel való ismerkedésre a szélessáv nyújtotta előnyök bemutatásával.

Az Informatikai és Hírközlési Minisztérium (IHM) és a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) a szélessávú internetezés népszerűsítésére nagyszabású családi hétvégét szervezett 2005. április 9-10-én a Nyugati téri McDonald's étteremben.

 Az IHM és a NHH hétvégi programján több százan próbálhatták ki a szélessávú internet nyújtotta előnyöket a helyszínen felállított számítógépeken.

A rendezvény megszervezésével a minisztérium célja az volt, hogy alkalmat és lehetőséget teremtsen a fiataloknak és felnőtteknek a szélessávú internettel való ismerkedésre a szélessáv nyújtotta előnyök bemutatásával. 

A két napon kicsik és nagyok is összemérhették tudásukat az interneten, tesztelhették ügyességüket és gyorsaságukat zenei fájlok, multimédiás anyagok, filmzenék, mozi előzetesek illetve mesefilmek letöltésével. Kezdő és profi internetezők is találhattak maguknak hasznos, érdekes és szórakoztató feladatokat legyen az kultúra, szórakozás, történelem, földrajz vagy matematika. A játékos versenyfeladatokon az érdeklődők megtudhatták például, hogy van-e már éjszaka is nyitva tartó posta Budapesten, hogyan lehet online mozijegyet rendelni, hol lehet meghallgatni az Operaház Fantomja egyik zenei részletét. A legkisebb gyerekekre is gondoltak a szervezők, akik szüleik segítségével belepillanthattak a szélessávú interneten elérhető mesék és diafilmek világába.

A két napos rendezvényen részt vettek az SOS Gyermekfalu 12-14 éves lakói is.

A rendezvény a GTS Datanet és a Prakticomp támogatásával valósult meg, a helyszínt a több eMagyarország pontot üzemeltető McDonald's biztosította a program lebonyolításához.

A szélessávú internet népszerűsítésének következő állomásaként a tárca és a Nemzeti Hírközlési Hatóság a Millenáris Parkban Szélessávú Internet Nap elnevezésű rendezvényt szervez az internet - és tartalomszolgáltatók bevonásával, szakmai és szórakoztató programokkal, melyekre minden érdeklődőt várnak.

Véleményvezér

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett

Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett 

Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo