Szeretik a Pannon GSM-et az új mobil-előfizetők

A Hirközlési Felügyelet október végi adatai szerint a 2001. május és október közötti időszakban a teljes növekedés 0,8 százalékával több új előfizető választotta a Pannon GSM-et.

Ugyancsak a HIF adatai alapján jelenleg a magyar lakosság mintegy 43 százaléka rendelkezik mobiltelefon-előfizetéssel. Ennek a rétegnek valamivel több, mint 40 százaléka tartozik a Pannon GSM ügyfelei közé. Május óta összesen háromnegyed-millió előfizetővel bővült a piac, közülük 317 000-en választották a Pannon GSM-et. (A növekmény megoszlása: 42,3 % Pannon, 41,5 % Westel, 16,2 % Vodafone)

Az utóbbi 15 hónap adatai szerint a Pannon GSM részesedése gyakorlatilag nem változott, míg a Westelé enyhén csökken a Vodafone növekedése következtében. Október végén a "torta" a következő volt: Westel 51,4 % ; Pannon GSM 40,2 %; Vodafone 8,4 %)

Három tényező állhat a Pannon viszonylagos sikere mögött: a vonzó értékesítési akciók (egyedül a Pannon kínál érték alapú kedvezményeket a hűséges előfizetőknek), a 18 éves és fiatalabb korosztályra célzott, augusztusban igen széles körű, jellegzetes reklámkampánnyal indított és támogatott Bee márka, végül, de nem utolsó sorban az ügyfelek elégedettsége a szolgáltatások összességével.

De nemcsak az új előfizetők értékelik a Pannon GSM teljesítményét. A 2001. júniusában végrehajtott refinanszírozási konstrukció keretében a részvénytársaság teljes külső forrásállománya biztosítékok nélkülivé vált, ami azt jelzi, hogy a pénzintézetek megítélése szerint a Pannon GSM egyike Magyarország legkevesebb kockázatot rejtő vállalatainak.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo