A múlt évben 2005-höz képest az előzetes adatok szerint 34 százalékkal, 16,8 milliárd dollárosra bővült az amerikai online hirdetési piac - derül ki az Interactive Advertising Bureau és a PricewaterhouseCoopers (PwC) által készített felmérésből. Különösen 2006 utolsó negyedéve bizonyult erős időszaknak az internetes reklámpiacon, az amerikai hirdetők 4,8 milliárd dollárért reklámozták termékeiket és szolgáltatásaikat a neten, amely rekordösszegnek számít három hónap alatt. A negyedik negyedév bevételei 32 százalékkal múlták felül 2005 hasonló időszakának forgalmát és 15 százalékkal az előző három hónapét.
Az internetes reklámköltés évről-évre a hirdetési piac legdinamikusabban bővülő szegmense, és az online médium nem csak az általa elérhető, egyre nagyobb közönség miatt vonzó, de nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy a többi csatornához (televízió, rádió, napilapok, stb.) képest jóval pontosabban elérhetők a hirdetők számára fontos célcsoportok. Különösen igaz ez a felhasználói interaktivitásra építő, úgynevezett webkettes szolgáltatások, mint a közösségépítő vagy videomegosztó portálok elterjedésével, hiszen a hasonló érdeklődésű felhasználóknak találkozási lehetőséget nyújtó tematikus felületeiket kihasználva minden korábbinál jobban célzott hirdetési kampányokat lehet indítani.
Özönlenek a hirdetők
Több mint harmadával, 16,8 milliárd dollárosra bővült tavaly 2005-höz képest az amerikai online hirdetési piac.
Véleményvezér
Kiakad, ha meglátja, milyen méregdrága tárgyakra bukkant Hadházy Ákos Orbán Ráhelék fotóján
A minimalizmus mellett azért megcsillan a luxus.
Elszabadultak a Magyar Posta árai
Ez most nem finom.
Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak
Az egykori magyar sikerágazat rosszul teljesít.
Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t
Lassan bármerre megyünk kisebb árakkal találkozunk, mint itthon.
Hadházy Ákos megtalálta Orbán Viktort
Reméljük lesz indiai szelfi is.
Megvan az új lengyel minimálbér, alulmaradtunk
Hol van már a Magyarország jobban teljesít szlogen?