Özönlenek a hirdetők

Több mint harmadával, 16,8 milliárd dollárosra bővült tavaly 2005-höz képest az amerikai online hirdetési piac.

A múlt évben 2005-höz képest az előzetes adatok szerint 34 százalékkal, 16,8 milliárd dollárosra bővült az amerikai online hirdetési piac - derül ki az Interactive Advertising Bureau és a PricewaterhouseCoopers (PwC) által készített felmérésből. Különösen 2006 utolsó negyedéve bizonyult erős időszaknak az internetes reklámpiacon, az amerikai hirdetők 4,8 milliárd dollárért reklámozták termékeiket és szolgáltatásaikat a neten, amely rekordösszegnek számít három hónap alatt. A negyedik negyedév bevételei 32 százalékkal múlták felül 2005 hasonló időszakának forgalmát és 15 százalékkal az előző három hónapét.


Az internetes reklámköltés évről-évre a hirdetési piac legdinamikusabban bővülő szegmense, és az online médium nem csak az általa elérhető, egyre nagyobb közönség miatt vonzó, de nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy a többi csatornához (televízió, rádió, napilapok, stb.) képest jóval pontosabban elérhetők a hirdetők számára fontos célcsoportok. Különösen igaz ez a felhasználói interaktivitásra építő, úgynevezett webkettes szolgáltatások, mint a közösségépítő vagy videomegosztó portálok elterjedésével, hiszen a hasonló érdeklődésű felhasználóknak találkozási lehetőséget nyújtó tematikus felületeiket kihasználva minden korábbinál jobban célzott hirdetési kampányokat lehet indítani.

Véleményvezér

Elszabadultak a Magyar Posta árai

Elszabadultak a Magyar Posta árai 

Ez most nem finom.
Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak

Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak 

Az egykori magyar sikerágazat rosszul teljesít.
Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t

Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t 

Lassan bármerre megyünk kisebb árakkal találkozunk, mint itthon.
Hadházy Ákos megtalálta Orbán Viktort

Hadházy Ákos megtalálta Orbán Viktort 

Reméljük lesz indiai szelfi is.
Megvan az új lengyel minimálbér, alulmaradtunk

Megvan az új lengyel minimálbér, alulmaradtunk 

Hol van már a Magyarország jobban teljesít szlogen?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo