A múlt évben 2005-höz képest az előzetes adatok szerint 34 százalékkal, 16,8 milliárd dollárosra bővült az amerikai online hirdetési piac - derül ki az Interactive Advertising Bureau és a PricewaterhouseCoopers (PwC) által készített felmérésből. Különösen 2006 utolsó negyedéve bizonyult erős időszaknak az internetes reklámpiacon, az amerikai hirdetők 4,8 milliárd dollárért reklámozták termékeiket és szolgáltatásaikat a neten, amely rekordösszegnek számít három hónap alatt. A negyedik negyedév bevételei 32 százalékkal múlták felül 2005 hasonló időszakának forgalmát és 15 százalékkal az előző három hónapét.
Az internetes reklámköltés évről-évre a hirdetési piac legdinamikusabban bővülő szegmense, és az online médium nem csak az általa elérhető, egyre nagyobb közönség miatt vonzó, de nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy a többi csatornához (televízió, rádió, napilapok, stb.) képest jóval pontosabban elérhetők a hirdetők számára fontos célcsoportok. Különösen igaz ez a felhasználói interaktivitásra építő, úgynevezett webkettes szolgáltatások, mint a közösségépítő vagy videomegosztó portálok elterjedésével, hiszen a hasonló érdeklődésű felhasználóknak találkozási lehetőséget nyújtó tematikus felületeiket kihasználva minden korábbinál jobban célzott hirdetési kampányokat lehet indítani.
Özönlenek a hirdetők
Több mint harmadával, 16,8 milliárd dollárosra bővült tavaly 2005-höz képest az amerikai online hirdetési piac.
Véleményvezér
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?
Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből
A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.