Milka, Bridgestone és Versace: mi a közös bennük?

Milka, Bridgestone és Versace: mi a közös bennük?A válasz: az internetes jelenléthez mindhárom cég a nemrégiben létrehozott ".eu" felső szintű domain-t (Top Level Domain, TLD) választotta.

Az elmúlt két év során vállalkozások, nem kormányzati szervezetek és EU-s magánszemélyek több, mint 2,8 millió európai internetes identitást védettek le, aminek köszönhetően a .eu - bevezetésének ma ünnepelt második évfordulójára - Európában a negyedik, világviszonylatban pedig a kilencedik legnépszerűbb felső szintű domain lett.

Az egyértelműen európai internetes identitás népszerűsítésével a .eu elősegíti, hogy az állampolgárok és a vállalkozások teljes mértékben élvezhessék az egységes piac és az abból fakadó lehetőségek minden előnyét.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo