Megéri a pénzét

Megéri az interneten hirdetni, derül egy felmérésből, mely az online célirányos reklám és a nyomtatott sajtóban közzétett reklám (hetilap) hatékonyságát hasonlítja össze. A TNS által végzett kutatás elsődleges célja volt, hogy megállapítsa a reklámkampány eredményességét azonos befektetés mellett az interneten és a nyomtatott sajtóban.

A targetált online reklám rendszer effektivitását egy valós, bútorgyártással foglalkozó cégen tesztelték, melynek egyforma költségű kampányai párhuzamosan futottak az interneten (az ETARGET rendszerén keresztül) és egy regionális nyomtatott sajtóban. A kutatás eredménye egyértelműen azt mutatta ki, hogy a cég célirányos reklámkampánya a regionális hetilapban közzétett hirdetésekkel szemben kimagaslóan nagyobb hatásfokkal bírt azon ügyfelek számának szempontjából, amelyek kapcsolatba léptek az üzlettel a reklámoknak köszönhetően. Az ETARGET rendszerén keresztül 60 ügyfél szólította meg céget, míg a regionális sajtónak 10 ügyfél köszönhető.

A célirányos internet-marketing egyre elterjedtebb kommunikációs eszköz a vállalkozások körében, azonban nyilvánvalóan vannak bizonyos célcsoportok és szegmensek, melyek esetésben jóval hatékonyabb. A módszer kétségtelen nagy előnye más médiumokkal szemben, hogy a rendszernek köszönhetően a hirdetés azoknak jelenik meg, akik a "kulcsszavakat" keresik, így célirányosan a legjobb helyre jut el. A szavakat, amelyekre a hirdetés megjelenik, az ügyfél határozza meg. Az ügyfélnek érdemes olyan szavakat használni, melyek az emberek gondolkodását követik, amikor megoldások után kutatnak az interneten.

Lassan Magyarországon is egyre több vállalat ismeri majd fel, hogy milyen óriási potenciál van az internetes, és ezen belül a keresőmarketing hirdetési piacon, ahol a technológiák fejlődésével, a penetráció, a sávszélesség és a felhasználói szokások változásával újabb lehetőségek nyílnak meg.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo