Ove Fredheim, a társaság vezérigazgatója hétfőn Budapesten sajtótájékoztatón elmondta, hogy a következő 1 millió felhasználó már nem vezetéken, hanem mobil eszközökön keresztül kapcsolódik majd az internethez. Tavaly év végén a magyar háztartások 27 százaléka rendelkezett világhálós kapcsolattal és a lakosság 39 százaléka internetezett 2007 végén.
A vezérigazgató kifejtette, hogy a visszajelzések szerint az emberek többsége számára még mindig nem elég érdekes az internet részben azért, mert nem találják meg ott a számukra fontos, keresett információkat. Ove Fredheim a portál fejlesztési és későbbi befektetési költségeiről nem nyilatkozott, csupán annyit mondott néhány száz millió forintról van szó. A cél az, hogy az infosarok legyen a legkedveltebb magyarországi kezdő oldal.
Az infósarok a legfontosabb, például a családról, a szórakozásról, a sportról és az egészségügyről szóló témák linkgyűjteménye, ahonnan elérhető a beágyazott hírportál, a hirsarok.hu is. Ezt utóbbira az olvasók is küldhetnek be írásokat. A vezérigazgató reméli, hogy a webhely és a hírportál eltartja önmagát, s üzletileg is sikeres lesz. A fő bevétel a reklámokból származik majd. Ove Fredheim úgy vélte, akkor lehet sikeres a webhely és a hírportál, ha bekerül az első öt leglátogatottabb internet oldal közé.