Közösségi hírportált indít a Pannon

A Pannon GSM Távközlési Zrt. infosarok.hu néven egy új, beágyazott hírportált is tartalmazó webhelyet, illetve az internet használatot is megkönnyítő útmutató szolgáltatást indít.

Ove Fredheim, a társaság vezérigazgatója hétfőn Budapesten sajtótájékoztatón elmondta, hogy a következő 1 millió felhasználó már nem vezetéken, hanem mobil eszközökön keresztül kapcsolódik majd az internethez. Tavaly év végén a magyar háztartások 27 százaléka rendelkezett világhálós kapcsolattal és a lakosság 39 százaléka internetezett 2007 végén.

A vezérigazgató kifejtette, hogy a visszajelzések szerint az emberek többsége számára még mindig nem elég érdekes az internet részben azért, mert nem találják meg ott a számukra fontos, keresett információkat. Ove Fredheim a portál fejlesztési és későbbi befektetési költségeiről nem nyilatkozott, csupán annyit mondott néhány száz millió forintról van szó. A cél az, hogy az infosarok legyen a legkedveltebb magyarországi kezdő oldal.

Az infósarok a legfontosabb, például a családról, a szórakozásról, a sportról és az egészségügyről szóló témák linkgyűjteménye, ahonnan elérhető a beágyazott hírportál, a hirsarok.hu is. Ezt utóbbira az olvasók is küldhetnek be írásokat. A vezérigazgató reméli, hogy a webhely és a hírportál eltartja önmagát, s üzletileg is sikeres lesz. A fő bevétel a reklámokból származik majd. Ove Fredheim úgy vélte, akkor lehet sikeres a webhely és a hírportál, ha bekerül az első öt leglátogatottabb internet oldal közé.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo