Jó a kábeleseknek

Több mint két és félszeresére, 6,9 millióra nőtt az internet alapú telefonszolgáltatásra előfizető amerikaiak száma június végére az egy évvel korábbihoz képest. A piacon folyamatos a kábelszolgáltatók térnyerése a csak VoIP-ot kínáló cégek rovására, a kábelesek részesedése az első félév végén már 60 százalék volt, míg egy éve még csak 52 százalék.

Az egy évvel korábbihoz viszonyítva 153 százalékkal, 6,9 millióra nőtt a második negyedév végére az internet alapú telefonszolgáltatásra (VoIP) előfizető amerikaiak száma - derül ki a TeleGeography piackutató cég tanulmányából. Még nagyobb mértékben nőtt a VoIP szolgáltatásból származó bevétel, ami a második negyedévben elérte a 607 millió dollárt, ez 173 százalékkal több, mint a múlt év hasonló időszakában.

A piackutató adatai szerint a kábelszolgáltatók várhatóan tovább növelik majd előnyüket a Vonage-hoz hasonló, csak VoIP szolgáltatást kínáló cégekhez képest. Erre utal az is, hogy míg 2005 június végén még csak az amerikai VoIP előfizetők 52 százaléka volt a kábelcégek ügyfele, addig az idén a félév végére már 60 százalékuk. Ráadásul úgy tűnik, a folyamat nem állt meg, hiszen a második negyedévben az új előfizetők 68 százaléka már a kábeltársaságokkal kötött szerződést.

A legnagyobb amerikai VoIP szolgáltató továbbra is a Vonage 1,8 milliós előfizetői bázisával, a második a Time Warner kábelüzletága 1,6 millió ügyféllel, míg a harmadik a Cablevision Systems 987,5 ezres VoIP-os táborával.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo