Ismer jó kereskedőt?

Idén harmadik alkalommal hirdették meg az Év Internetes Kereskedője Díjat, amelyet közönségszavazás és a szakmai zsűri véleménye alapján legjobbnak ítélt internetes kereskedő nyerhet meg. A megtisztelő címet a nyertes egy éven keresztül használhatja, nyereménye pedig egy, a támogatók által biztosított médiafelületekből álló online kampány. A versenyben bárki részt vehet, aki online kereskedelmi tevékenységet folytat, és az internetezők szavazatukkal támogatják. Az alapítók célja, hogy a hazai internetes kereskedelmet támogassák, és szélesebb körben népszerűsítsék.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Informatikai Vállalkozások Szövetsége és az Inter-Európa Bank, mint alapítók, valamint a Kirowski mint támogató 2005-ben közösen hívta életre az Év Internetes Kereskedője Díjat, amit minden évben az az internetes kereskedő vállalkozás kap, amely a vásárlók internetes szavazása illetve a szakmai zsűri döntése alapján legtöbbet tette a hazai e-kereskedelem területén, és a zsűri véleménye alapján a legjobbnak bizonyul. A díjat azzal a közös szándékkal hozták létre, az egyre nagyobb üzleti jelentősséggel bíró e-kereskedelemben a legjobban teljesítő cégek méltó elismerést kapjanak munkájuk után. 2007-től kezdve a szervezési feladatokban részt vesz a Budapesti Corvinus Egyetem E-Business Kutatóközpontja is.

A díj kiosztása egy internetes közönségszavazás, majd egy ezt követő üzleti, pénzügyi és marketing kritériumok alapján lebonyolított szakmai zsűrizés alapján történik.

2006-ban az Év Internetes Kereskedője Díjat a www.vatera nyerte el, a szakmai zsűri a www.ppo.hu internetes oldalt választotta az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedőjévé.

Az idei internetes közönségszavazás a WWW.EVKER.HU internetes oldalon folyik 2007. szeptember 17. és október 21. éjfél között, melyet a korábban használt www.azevinterneteskereskedoje.hu domain név alól is el lehet érni. A szavazásra a díj médiatámogatói által biztosított internetes hirdetési felületeken hívják fel a szervezők a közönség figyelmét.

A közönségszavazás alatt nevezhető és értékelhető minden olyan termékeit, szolgáltatásait az interneten keresztül (is) értékesítő vállalkozás, amely Magyarországon cégbejegyzéssel bír, magyar nyelvű honlappal rendelkezik, függetlenül annak típusától (webáruház, marketplace, vagy a termék/szolgáltatás értékesítését lehetővé tevő egyéb honlap), azaz a honlapon értékesítést végez és a megrendelés a honlap felületén történik (nem a vásárló írja a megrendelő e-mailt). (Itt megnézheti, tavaly ki lett a legjobb tíz...)

A szavazás után kialakult sorrend alapján a szakmai zsűri a legtöbb szavazatot kapott 30 vállalkozás közül - több körös elbírálás után - először kijelöli az általa legjobbnak minősített 10 e-kereskedőt, majd közöttük azt az egyet, aki megkapja az Év Internetes Kereskedője Díjat. A zsűri a döntéshez többek között értékeli a vállalkozások üzleti modelljeit, az elért üzleti eredményeket, a felhasználó-barátságot, fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ismertetők minőségét, az ismertséget, és számtalan egyéb szempontot. A fődíj mellett a szakmai zsűri kiválasztja az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedőjét is.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo