Humánpolitikai elismerés a Pannon GSM-nek

Klaus H. Rasmussen, a Pannon GSM vezérigazgatója február 11-én, Nagy-Britannia magyarországi nagykövetségén vehette át a mobilszolgáltatónak ítélt „Investor in People” díjat, Közép-Kelet-Európában elsőként. A Pannon GSM az első olyan vállalat a közép- és kelet-európai régióban, melynek emberi erőforrás-gazdálkodása e nemzetközileg legrangosabb szakmai elismerésben részesülhetett.

Az Investor in People díj odaítélése mérföldkő a hazai humánerőforrás-gazdálkodás történetében. Nem csupán Magyarországon, de a közép- és kelet-európai régióban is a Pannon GSM az első vállalat, amely magáénak tudhatja a szakma legtekintélyesebb nemzetközi elismerését. A díjat világszerte olyan szervezeteknek adományozzák, melyek megfelelnek azoknak a magas szintű gyakorlati, a munkaerő gazdálkodással és fejlesztéssel összefüggő követelményeknek, melyek javítják az üzleti teljesítményt és a versenyképességet. A követelmény-rendszert az Egyesült Királyságban 1990-ben alakították ki. A Munkaügyi Minisztérium támogatásával olyan jelentős szakmai és dolgozói szervezetek működtek közre, mint a Confederation of British Industry (CBI), a Trades Union Congress (TUC) és az Institute of Personnel and Development (IPD).

Az Investor in People jelenleg öt földrész több mint harminc országában van jelen.

A Nagy-Britannia magyarországi nagykövetségén rendezett eseményen a Pannon GSM és az Investors in People szervezet képviselőin kívül a Pannon GSM anyavállalata, a Telenor vezetői, Nagy-Britannia és Norvégia magyarországi nagykövete, valamint a magyar kormányzat képviselői is megjelentek. ”Minden piaci szereplőnek, s minden ügyfélnek, fogyasztónak a javára válik, ha társaságok sokasága bizonyul üzletileg eredményes, fejlődő, fejlesztő, biztos lábakon álló szervezetnek. Felemelő érzés elsőnek lenni, az első magyarországi díjazottnak járó elismerést átvenni.”- mondta Klaus H. Rasmussen, a Pannon GSM vezérigazgatója.

A közel másfél évtizede működő Investors in People feltétel-rendszer követése nem csupán a díj odaítélésének, de egyben a vállalatnál működő humánerőforrás-gazdálkodás további fejlődésének is biztosítéka. A témában végzett kutatások eredményei szerint az elvárásokat teljesítő vállalatok 80 százalékánál megnőtt az ügyfelek elégedettsége, 70 százalékuk pedig sikeresen növelte működése hatékonyságát.

Véleményvezér

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.
Súlyos kritikát kapott a magyar köztársasági elnök

Súlyos kritikát kapott a magyar köztársasági elnök 

Ezt a kritikát nem teszi zsebre a köztársasági elnök.
A nyugdíjkorhatár utáni várható élettartam Magyarországon a legkevesebb

A nyugdíjkorhatár utáni várható élettartam Magyarországon a legkevesebb 

A magyar egészségügy bizonyítványa a leggyengébb.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo