Humánpolitikai elismerés a Pannon GSM-nek

Klaus H. Rasmussen, a Pannon GSM vezérigazgatója február 11-én, Nagy-Britannia magyarországi nagykövetségén vehette át a mobilszolgáltatónak ítélt „Investor in People” díjat, Közép-Kelet-Európában elsőként. A Pannon GSM az első olyan vállalat a közép- és kelet-európai régióban, melynek emberi erőforrás-gazdálkodása e nemzetközileg legrangosabb szakmai elismerésben részesülhetett.

Az Investor in People díj odaítélése mérföldkő a hazai humánerőforrás-gazdálkodás történetében. Nem csupán Magyarországon, de a közép- és kelet-európai régióban is a Pannon GSM az első vállalat, amely magáénak tudhatja a szakma legtekintélyesebb nemzetközi elismerését. A díjat világszerte olyan szervezeteknek adományozzák, melyek megfelelnek azoknak a magas szintű gyakorlati, a munkaerő gazdálkodással és fejlesztéssel összefüggő követelményeknek, melyek javítják az üzleti teljesítményt és a versenyképességet. A követelmény-rendszert az Egyesült Királyságban 1990-ben alakították ki. A Munkaügyi Minisztérium támogatásával olyan jelentős szakmai és dolgozói szervezetek működtek közre, mint a Confederation of British Industry (CBI), a Trades Union Congress (TUC) és az Institute of Personnel and Development (IPD).

Az Investor in People jelenleg öt földrész több mint harminc országában van jelen.

A Nagy-Britannia magyarországi nagykövetségén rendezett eseményen a Pannon GSM és az Investors in People szervezet képviselőin kívül a Pannon GSM anyavállalata, a Telenor vezetői, Nagy-Britannia és Norvégia magyarországi nagykövete, valamint a magyar kormányzat képviselői is megjelentek. ”Minden piaci szereplőnek, s minden ügyfélnek, fogyasztónak a javára válik, ha társaságok sokasága bizonyul üzletileg eredményes, fejlődő, fejlesztő, biztos lábakon álló szervezetnek. Felemelő érzés elsőnek lenni, az első magyarországi díjazottnak járó elismerést átvenni.”- mondta Klaus H. Rasmussen, a Pannon GSM vezérigazgatója.

A közel másfél évtizede működő Investors in People feltétel-rendszer követése nem csupán a díj odaítélésének, de egyben a vállalatnál működő humánerőforrás-gazdálkodás további fejlődésének is biztosítéka. A témában végzett kutatások eredményei szerint az elvárásokat teljesítő vállalatok 80 százalékánál megnőtt az ügyfelek elégedettsége, 70 százalékuk pedig sikeresen növelte működése hatékonyságát.

Véleményvezér

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett

Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett 

Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo