HP – Project Greenlight nemzetközi digitális fotóverseny

A HP és a Project Greenlight nemzetközi digitális fotóversenyt hirdetett meg „YOU Take Five!” címmel a Sundance Filmfesztiválon. A verseny győztese lesz a Miramax harmadik független Project Greenlight filmjének helyszíni fotósa, statisztaszerepet kap a filmben, pályamunkaként benyújtott fotóesszéjéből – a „YOUstory”-ból – pedig HP-reklám készül.

„A Project Greenlighttal kiépített partnerkapcsolat keretében a technika és a szórakoztatás világának legjobb megoldásaival igyekszünk ihletet és lehetőségeket adni a filmesek és fotósok új generációjának” – nyilatkozta Carly Fiorina, a HP elnök-vezérigazgató asszonya. A HP által finanszírozott és a Project Greenlighttal közösen megszervezett verseny része a HP tavaly év végén elindított „YOU +hp” reklámkampányának. A HP komplett digitális fotózási kínálatát (fényképezőgépeit, nyomtatóit, PC-it, tintáit és papírjait) középpontba állító, 300 millió dollár költségvetésű kampány arra ösztönzi a felhasználókat, hogy a környező világ minden mozzanatában próbálják meglátni a fotót. A harmadik Project Greenlight forgatókönyvírói és rendezői verseny keretében az ambiciózus filmesek megvalósíthatják eredeti filmötleteiket, a HP pedig felhasználóbarát digitális fotózási megoldásokkal segíti hozzá felhasználóit személyes történeteik életre keltéséhez.

A „YOU Take Five!” verseny résztvevőinek öt digitális fotóval kell elmesélniük egy egész történetet. Ez a YOUstory, amit a www.hp.com/YOU címen található pályázati űrlap kitöltése után feltölthetnek a verseny webhelyére. A YOUstory-k benyújtásának határideje 2004. március 31. A pályázatokat a zsűri eredetiségük, technikai kivitelezésük és narratív képességeik alapján pontozza. A legmagasabb pontszámot elérő sorozatok kerülnek be a verseny döntőjébe. A HP 2004 májusában mutatja be az alábbi öt régió győzteseiből felálló döntős mezőnyt: Ázsia és a csendes-óceáni térség; Kanada; Európa, Közel-Kelet és Afrika; Latin-Amerika; és az Egyesült Államok. Az öt döntős minden költséget fedező, két személy részére szóló meghívást kap a HP-től a következő Project Greenlight film bemutatójára, a film sztárjaival együtt, a „vörös szőnyegen” sétálhat be a rendezvényre, részt vehet a HP zártkörű koktélpartiján és komplett csomagot kap ajándékba a HP digitális fotózási termékeiből.

A Nemzetközi Fődíj nyertesét, vagyis a HP által legjobbnak ítélt alkotás készítőjét a Project Greenlight film helyszínén mutatják majd be idén nyáron. A győztes a HP vendégeként részt vehet a film forgatásán, mint annak hivatalos helyszíni fotósa. A Nemzetközi Fődíj birtokosa digitális fotózási csomagot kap a HP-től a filmforgatás megörökítésére, konzultálhat egy profi fényképésszel, győztes pályaműve pedig egy HP-reklám alapanyagául szolgál.

A tavaly ősszel elindított „YOU +hp” reklámkampány részeként a HP on-line fotógalériát hozott létre, és arra kérte ügyfeleit, hogy a webhelyet felkeresve tegyék közkinccsé képes történeteiket (YOUstory-jukat). A HP-vel kiépített partnerkapcsolat jegyében a Project Greenlight vezető producerei, Ben Affleck, Matt Damon és Chris Moore is elhelyezték alkotásaikat a galériában. A webhely látogatói hétköznapi emberek és hírességek fotóinak százai mellett ezeket a képeket is megtekinthetik, elolvashatják a „YOU Take Five!” verseny hivatalos szabályzatát, és saját YOUstory-jukat is feltölthetik a kiállítás anyagai közé.

A Project Greenlight elnevezés egy különleges filmes versenyt, egy dokumentumfilm-sorozatot és egy – a Miramax, a Live Planet és a Bravo közreműködésével készített – játékfilmet takar. Célja, hogy lehetőséget adjon a még ismeretlen, kezdő filmeseknek Hollywood meghódítására. Az idei verseny győztes forgatókönyvírójának és rendezőjének nevét 2004 derekán hozzák nyilvánosságra. A nyertes 1 millió dollárt kap a megálmodott film elkészítésére. A forgatás várhatóan az idei nyár végén, ősz elején veszi kezdetét. A Project Greenlight filmjének kulisszatitkait bemutató dokumentumfilm-sorozatot 2005-ben a világ 75 millió háztartásában fogható Bravo TV mutatja be.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo