HP – Project Greenlight nemzetközi digitális fotóverseny

A HP és a Project Greenlight nemzetközi digitális fotóversenyt hirdetett meg „YOU Take Five!” címmel a Sundance Filmfesztiválon. A verseny győztese lesz a Miramax harmadik független Project Greenlight filmjének helyszíni fotósa, statisztaszerepet kap a filmben, pályamunkaként benyújtott fotóesszéjéből – a „YOUstory”-ból – pedig HP-reklám készül.

„A Project Greenlighttal kiépített partnerkapcsolat keretében a technika és a szórakoztatás világának legjobb megoldásaival igyekszünk ihletet és lehetőségeket adni a filmesek és fotósok új generációjának” – nyilatkozta Carly Fiorina, a HP elnök-vezérigazgató asszonya. A HP által finanszírozott és a Project Greenlighttal közösen megszervezett verseny része a HP tavaly év végén elindított „YOU +hp” reklámkampányának. A HP komplett digitális fotózási kínálatát (fényképezőgépeit, nyomtatóit, PC-it, tintáit és papírjait) középpontba állító, 300 millió dollár költségvetésű kampány arra ösztönzi a felhasználókat, hogy a környező világ minden mozzanatában próbálják meglátni a fotót. A harmadik Project Greenlight forgatókönyvírói és rendezői verseny keretében az ambiciózus filmesek megvalósíthatják eredeti filmötleteiket, a HP pedig felhasználóbarát digitális fotózási megoldásokkal segíti hozzá felhasználóit személyes történeteik életre keltéséhez.

A „YOU Take Five!” verseny résztvevőinek öt digitális fotóval kell elmesélniük egy egész történetet. Ez a YOUstory, amit a www.hp.com/YOU címen található pályázati űrlap kitöltése után feltölthetnek a verseny webhelyére. A YOUstory-k benyújtásának határideje 2004. március 31. A pályázatokat a zsűri eredetiségük, technikai kivitelezésük és narratív képességeik alapján pontozza. A legmagasabb pontszámot elérő sorozatok kerülnek be a verseny döntőjébe. A HP 2004 májusában mutatja be az alábbi öt régió győzteseiből felálló döntős mezőnyt: Ázsia és a csendes-óceáni térség; Kanada; Európa, Közel-Kelet és Afrika; Latin-Amerika; és az Egyesült Államok. Az öt döntős minden költséget fedező, két személy részére szóló meghívást kap a HP-től a következő Project Greenlight film bemutatójára, a film sztárjaival együtt, a „vörös szőnyegen” sétálhat be a rendezvényre, részt vehet a HP zártkörű koktélpartiján és komplett csomagot kap ajándékba a HP digitális fotózási termékeiből.

A Nemzetközi Fődíj nyertesét, vagyis a HP által legjobbnak ítélt alkotás készítőjét a Project Greenlight film helyszínén mutatják majd be idén nyáron. A győztes a HP vendégeként részt vehet a film forgatásán, mint annak hivatalos helyszíni fotósa. A Nemzetközi Fődíj birtokosa digitális fotózási csomagot kap a HP-től a filmforgatás megörökítésére, konzultálhat egy profi fényképésszel, győztes pályaműve pedig egy HP-reklám alapanyagául szolgál.

A tavaly ősszel elindított „YOU +hp” reklámkampány részeként a HP on-line fotógalériát hozott létre, és arra kérte ügyfeleit, hogy a webhelyet felkeresve tegyék közkinccsé képes történeteiket (YOUstory-jukat). A HP-vel kiépített partnerkapcsolat jegyében a Project Greenlight vezető producerei, Ben Affleck, Matt Damon és Chris Moore is elhelyezték alkotásaikat a galériában. A webhely látogatói hétköznapi emberek és hírességek fotóinak százai mellett ezeket a képeket is megtekinthetik, elolvashatják a „YOU Take Five!” verseny hivatalos szabályzatát, és saját YOUstory-jukat is feltölthetik a kiállítás anyagai közé.

A Project Greenlight elnevezés egy különleges filmes versenyt, egy dokumentumfilm-sorozatot és egy – a Miramax, a Live Planet és a Bravo közreműködésével készített – játékfilmet takar. Célja, hogy lehetőséget adjon a még ismeretlen, kezdő filmeseknek Hollywood meghódítására. Az idei verseny győztes forgatókönyvírójának és rendezőjének nevét 2004 derekán hozzák nyilvánosságra. A nyertes 1 millió dollárt kap a megálmodott film elkészítésére. A forgatás várhatóan az idei nyár végén, ősz elején veszi kezdetét. A Project Greenlight filmjének kulisszatitkait bemutató dokumentumfilm-sorozatot 2005-ben a világ 75 millió háztartásában fogható Bravo TV mutatja be.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo