Az elektronikus média - televíziók és rádiók - legnagyobb képviselőit tömörítő szervezet harmadik alkalommal hozta nyilvánosságra az éves elektronikus reklámbevételeket a tagok által nyújtott hiteles adatok alapján.
A 2007-es televíziós és rádiós "reklámtorta", vagyis az elektronikus médiumok reklámból befolyt, tényleges, úgy nevezett "net-net" - ügynökségi és egyéb kedvezményekkel csökkentett - árbevétele több mint 4,6 milliárd forinttal nőtt 2006-hoz képest. Az adatok a teljes televíziós piac eredményét tükrözik, a nagyobb rádiók közül négy szolgáltatott adatot.
Az összesítés alapján 2007-ben a "net-net" televíziós reklámpiac mérete 70,1 milliárd, a rádiós reklámpiacé pedig 7,5 milliárd forint volt. Ez a 2006-os adatokhoz képest a televíziók esetén 7,7 százalékos növekedést, míg a rádiók esetében 4,9 százalékos csökkenést jelent. Ez utóbbi értéket befolyásolja, hogy a Magyar Rádió a 2007-es évre vonatkozóan nem szerepel az adatszolgáltatók között.
A Magyar Reklámszövetség becsült adatai szerint a teljes "reklámtorta" - amibe többek közt az internet és a nyomtatott sajtó is beletartozik - 10,7 milliárd forinttal nőtt 2007-ben, amelyből kizárólag az internet tudott nagyobb szeletet kihasítani magának, mint 2006-ban.