Ha ez nem vonja el a vezető figyelmét...

Ezernyi kamion rója Európa útjait. Egyeseknek közülük hátsó ajtóin képes-szöveges reklám jelenik meg, 30 másodpercenként más. Az új hirdetési ötlet fiatal német vállalkozótól származik, a kísérlet sikert ígér.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A kamion rakterének hátsó ajtóira négy, egyenként 80 cm átmérőjű képernyő kerül – abból a fajtából, amelyek a digitális könyvolvasók használnak. A különbség, hogy ezek a képernyők nincsenek megvilágítva, ez Németországban nem megengedett, mint ahogy az sem, hogy mozgó képek vonják el a többi vezető figyelmét.

pixabay.com

A reklám-hatás azonban akkor sem lebecsülendő, ha pixelekből állítja össze az elektronika a fekete-fehér képet, amelyet egy hosszú út során rengeteget látnak.

Önjáró kamionokkal pótolnák a hiányzó sofőröket
Aki ősszel Frigidaire hűtőszekrényt rendelt Dél-Kaliforniában, tanúja lehetett, amint önjáró kamion áll a szállítmánnyal háza elé. A kocsi a texasi gyárból majd 3000 kilométert tett meg rakományával – teljes biztonságban.

A vállalkozás szállítja és felszereli a képernyőket, a megbízó választhat, mit, hogyan és meddig akar reklámozni. Az általános cég- vagy egyéb hirdetések mellett sok fantázia látszik abban, hogy az autópálya, országút menti üzletek, vendéglátó- és szálláshelyek reklámozzák így magukat – például úgy is, ha engedményt adnak a kivetített kódot leolvasóknak...

Egyébként hirdetések között, helyett a képernyőkre ki lehet vetíteni napi időjárási és közlekedési híreket is.

A képernyők stabil működését sokszorosan – és sikeresen – ellenőrizték, többek között a Daimler által a kísérletekre rendelkezésre bocsátott kamionnal. Eddig 30 jármű járja az utakat a hátul felszerelt reklám-ernyőkkel, többek között a vállalkozás székhelye, Baden-Württemberg tartomány és Budapest között is.

Érdeklődés az új szolgáltatás iránt a reklám-cégeknél is van, a gyártó a további fejlesztésekhez beruházókat keres.

(Forrás: Die Welt)

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo