Ha ez nem vonja el a vezető figyelmét...

Ezernyi kamion rója Európa útjait. Egyeseknek közülük hátsó ajtóin képes-szöveges reklám jelenik meg, 30 másodpercenként más. Az új hirdetési ötlet fiatal német vállalkozótól származik, a kísérlet sikert ígér.

Mi vár a magyar gazdaságra a választások után?
Tényleg elkerülhetetlen lesz a megszorítás?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A kamion rakterének hátsó ajtóira négy, egyenként 80 cm átmérőjű képernyő kerül – abból a fajtából, amelyek a digitális könyvolvasók használnak. A különbség, hogy ezek a képernyők nincsenek megvilágítva, ez Németországban nem megengedett, mint ahogy az sem, hogy mozgó képek vonják el a többi vezető figyelmét.

pixabay.com

A reklám-hatás azonban akkor sem lebecsülendő, ha pixelekből állítja össze az elektronika a fekete-fehér képet, amelyet egy hosszú út során rengeteget látnak.

Önjáró kamionokkal pótolnák a hiányzó sofőröket
Aki ősszel Frigidaire hűtőszekrényt rendelt Dél-Kaliforniában, tanúja lehetett, amint önjáró kamion áll a szállítmánnyal háza elé. A kocsi a texasi gyárból majd 3000 kilométert tett meg rakományával – teljes biztonságban.

A vállalkozás szállítja és felszereli a képernyőket, a megbízó választhat, mit, hogyan és meddig akar reklámozni. Az általános cég- vagy egyéb hirdetések mellett sok fantázia látszik abban, hogy az autópálya, országút menti üzletek, vendéglátó- és szálláshelyek reklámozzák így magukat – például úgy is, ha engedményt adnak a kivetített kódot leolvasóknak...

Egyébként hirdetések között, helyett a képernyőkre ki lehet vetíteni napi időjárási és közlekedési híreket is.

A képernyők stabil működését sokszorosan – és sikeresen – ellenőrizték, többek között a Daimler által a kísérletekre rendelkezésre bocsátott kamionnal. Eddig 30 jármű járja az utakat a hátul felszerelt reklám-ernyőkkel, többek között a vállalkozás székhelye, Baden-Württemberg tartomány és Budapest között is.

Érdeklődés az új szolgáltatás iránt a reklám-cégeknél is van, a gyártó a további fejlesztésekhez beruházókat keres.

(Forrás: Die Welt)

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo