Főnök, már megint pizsamában?!

Érdekes használati szokásokat alakítanak ki az okostelefonokat és PDA-eszközöket használó vállalatvezetők - derül ki az Avaya kutatásából.

A tanulmány szerint a vezetők és a cégtulajdonosok kihasználják a problémamentesen kapcsolódó kommunikációs lehetőségeket, - például fürdőköpenyben dolgoznak-, és érdekes konferenciahívási szokásaik vannak. A kutatás kimutatta, hogy az egységesített kommunikációs megoldások (Unified Communications) - amely által bárhonnan és bármely eszközről elérhető az irodai környezet - rugalmasabb munkavégzési szokásokat és nagyobb hatékonyságot tesznek lehetővé.

A legtöbb dolgozó a munkanap során a kommunikációs technológiákra hagyatkozik, az információk távoli elérése természetesen csábító" - mondta Ian Groves, az Avaya EMEA-régiós Unified Communications Applications részlegének igazgatója. "A többszörös kommunikációs technológiák eredményeként túl sok üzenet generálódhat, túl sok helyen. Ez virtuális káoszhoz vezet. A kutatások azt mutatják, hogy az okostelefont használók (és elsősorban a vezetőszintű munkatársak) kihasználják az egységesített kommunikáció (Unified Communications) előnyeit, így nincs egy elszalasztott üzleti lehetőség sem, miközben a rugalmas munka előnyeit is élvezhetik."

Videokonferencia? Még pizsamában vagyok!

A felmérés
  • Az eredmények 2259 kitöltött online kérdőíven alapulnak, illetve a kutatást az Avaya stratégiai marketing-csoportja végezte
  • A férfi és női válaszadók vezetői (manager) vagy magasabb pozícióban dolgoznak
  • A felmérést az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és Ausztráliában végezték
  • A kutatást az Egyesült Államok, az Egyesült Királyság és Ausztrália 2200 menedzsere körében végezték. Az eredmények szerint a vezetők kényelmesebb munkastílust alakítanak ki, illetve az okostelefonok használói gyakrabban és szívesebben kommunikálnak, mint a tradicionális mobiltelefon-használók. Az elnök-vezérigazgatók (vagy hasonló szintű dolgozók) 44 százaléka nem szeret videókonferencián részt venni, mivel otthon, pizsamában hallgatja azt. Ugyanezt a fiatal menedzserek 9 százaléka teszi. Az okostelefon-használók kétszer olyan gyakran fogadják a hívásokat a mellékhelyiségben, mint a normál mobiltelefon-használók, illetve 51 százalékuk vett már részt konferenciahíváson csak egy fürdőköpenyben, vagy annál is kevesebb ruházatban.

    Az okostelefonok használói bevallották, hogy a megbeszélések alatt is folytatják a kommunikációt. 63 százalékuk az asztal alatt e-mailezik a telefonján vagy a PDA-ján. Ugyanezt olyan családi alkalmakkal is megteszik, mint az esküvő vagy a temetés, ahol a felmérés szerint kétszer annyi okostelefon-használó ellenőrizte e-mailjeit vagy sms-eit, mint a nem-okostelefon-használók. A kutatás azt is bizonyította, hogy a vezető alelnökök (senior vice president) gyakrabban szunyókálnak konferenciahívások alatt. Az arányuk 17 százalék, míg a többi pozícióban lévők 5%-a vallotta ezt be.

    Véleményvezér

    Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat

    Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat 

    A gyűlöletet könnyű szítani.
    Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

    Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

    Milliárdok folytak a kanálisba.
    Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

    Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

    Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
    Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

    Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

    A republikánus mennyországnak bealkonyult.
    Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

    Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

    A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
    Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

    Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

    Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.


    Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo