A hálózat a kis büdzsével rendelkező hirdetők számára is elérhetővé teszi, hogy népszerű, nagy látogatottságú portálokon jelenítsék meg hirdetéseiket. Legutóbb például az origo.hu csatlakozott teljes portfoliójával a rendszerhez, ami a hálózatot még inkább felértékeli a megrendelők szemében. "A sikerhez ugyanakkor hozzájárul az is, hogy számlázásunk átkattintás alapú, azaz a megrendelők csak a tényleges érdeklődés után fizetnek" - mondja Kristók Balázs, a 2 évvel ezelőtt indult CTnetwork hirdetési hálózat vezetője.
A CTnetworkben hirdetést feladó vállalkozás marketing üzenetei addig futnak, amíg el nem érik a megvásárolt átkattintási számot. A kampány indításának minimális költségkerete nettó 10 000 forint, melyért 333 kattintást ad a hálózat, vagyis egy potenciális érdeklődő honlapra csalogatása mindössze nettó 30 forintjába került a vállalkozásnak.
Netre lépő KKV-k
A CTnetwork utóbbi időszakban exponenciálisan növekvő hirdetői száma mutatja, hogy a rendszer egyre népszerűbb a KKV-k körében. "Mindezt azzal összefüggésben tapasztaltuk, hogy a kisebb vállalkozások közül is egyre többen rendelkeznek céges honlappal, vagy a termékeiket bemutató és a megrendelésre is lehetőséget biztosító online bolttal" - magyarázta Kristók, aki szerint a hálózat ugyanakkor nagy cégek promócióit is segítheti azokban az esetekben, amikor az imázs kommunikációja nem jelent szempontot a kampány során. A megrendelők számára egyébként vonzerőt jelent az is, hogy a CTnetwork rendszerében gyorsan - gyakorlatilag 15 percen belül - meg tudják változtatni hirdetési szövegeiket, vagy indíthatnak be új kampányokat.