Dollármilliárdokat költenek cégek web 2.0-ra

A web 2.0-át felválthatja a vállalkozás 2.0, hiszen az üzleti élet szereplői közel 5 milliárd dollárt terveznek költeni 2013-ig különféle internetes közösségi (social networking) megoldásokra.

Az észak-amerikai és európai cégek valamivel több mint fele vélekedik úgy, hogy a web 2.0 a következő évek meghatározó internetes koncepciója lesz - derült ki a Forrester kutatócég felméréséből. A hír azt követően rebbent fel, hogy San Francisco látja vendégül a web 2.0 globális konferenciáját. Mi ebben látjuk az Internet jövőjét. Az itt jelen lévő vállalatok építik a jövőt - mondta el Jennifer Pahlka, a konferencia elnök-helyettese.

A Forrester úgy véli, hogy azok a technológiák, melyeket az elkövetkező napokba mutatnak be a San Franciscó-i kiállításon, alapjaiban új megoldást kínál a cégek számára az alkalmazottakkal és a kuncsaftokkal történő kommunikációban - olvasható a BBC-n.

A kutatás rámutat, hogy olyan mamutvállalatok, mint például a General Motors, a McDonald's, Wells Fargo Bank egyre több és több pénzt áldoznak internetes blogokra, rss olvasóra, podcastre és social networkingre. A Forrester hét web 2.0-s kategóriát vizsgált meg: blog, mashup, podcasting, rss, social networking, widget és wiki. Ezek közül a legnagyobb invesztíciót a social networking terület kaphatja majd. A cégek erősen kacsintgatnak erre a területre, hiszen havonta felhasználónként akár 50 dollárt is kaszálhatnak.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo