Dollármilliárdokat költenek cégek web 2.0-ra

A web 2.0-át felválthatja a vállalkozás 2.0, hiszen az üzleti élet szereplői közel 5 milliárd dollárt terveznek költeni 2013-ig különféle internetes közösségi (social networking) megoldásokra.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az észak-amerikai és európai cégek valamivel több mint fele vélekedik úgy, hogy a web 2.0 a következő évek meghatározó internetes koncepciója lesz - derült ki a Forrester kutatócég felméréséből. A hír azt követően rebbent fel, hogy San Francisco látja vendégül a web 2.0 globális konferenciáját. Mi ebben látjuk az Internet jövőjét. Az itt jelen lévő vállalatok építik a jövőt - mondta el Jennifer Pahlka, a konferencia elnök-helyettese.

A Forrester úgy véli, hogy azok a technológiák, melyeket az elkövetkező napokba mutatnak be a San Franciscó-i kiállításon, alapjaiban új megoldást kínál a cégek számára az alkalmazottakkal és a kuncsaftokkal történő kommunikációban - olvasható a BBC-n.

A kutatás rámutat, hogy olyan mamutvállalatok, mint például a General Motors, a McDonald's, Wells Fargo Bank egyre több és több pénzt áldoznak internetes blogokra, rss olvasóra, podcastre és social networkingre. A Forrester hét web 2.0-s kategóriát vizsgált meg: blog, mashup, podcasting, rss, social networking, widget és wiki. Ezek közül a legnagyobb invesztíciót a social networking terület kaphatja majd. A cégek erősen kacsintgatnak erre a területre, hiszen havonta felhasználónként akár 50 dollárt is kaszálhatnak.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo