Alig néhány héttel azt követően, hogy az online hirdetés-kiszolgálásban piacvezető Adverticum átvehette a Deloitte-től a gyors fejlődését igazoló oklevelet a közép európai Tech Fast 50 mezőnyében elért előkelő helyezésről, ismét hasonló elismerésben részesült a vállalat: az Üzlet & Siker magazin megméretésén elnyerte a Minősített Vállalkozása 2007 címet.
A magazin által meghirdetett pályázat célja a sikeres, innovatív kis- és középvállalkozások elismerése és jutalmazása volt. A pályázatok értékelése alapján 9 különböző kategóriában összesen 27 vállalkozás nyerte el a minősítéssel járó oklevelet.
Az Adverticum Zrt. idei sikerei ezzel még nem zárultak le, a cég vezetői a díjátadással egyidejűleg indultak Londonba, hogy részt vegyenek a Deloitte teljes EMEA térségre (Európa, Közel kelet és Afrika) kiterjedő Tech Fast 500 november 26-i konferenciáján és eredményhirdetésén, ahová azért kaptak meghívást, mert az Adverticum - az elmúlt ötéves forgalmának növekedését tekintve - a gyorsan fejlődő európai vállalatok között is az élmezőnyébe került.