Csökkenő távközlési díjak

Folyamatos díjcsökkenés, növekvő felhasználói tábor jellemzi a távközlési piacot. Kivétel azért van. A mobil netet használók száma elérte a 140 ezret.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Tavaly folytatódott a távközlési árak csökkenése, amikor is több mint 3,5 százalékkal mérséklődtek nominálisan, 8 százalékos infláció mellett - mondta Pataki Dániel, a Nemzeti Hírközlési Hatóság elnöke. A vezetékes telefonvonalak száma tavaly 3 százalékkal 3,251 millióra csökkent 2006 véghez képest, a mobil-előfizetőké pedig 10,68 százalékkal 11,030 millióra nőtt. Kiderült, hogy 2003 óta tavaly nőtt a legnagyobb arányban a mobilpiac.

A bővülés 2004-ben 9,85 százalék, 2005-ben 6,79 százalék, 2006-ban pedig 6,93 százalék volt. A szélessávú vezetékes internet előfizetések száma 33 százalékkal 1,325 millióra, a vezeték nélküliekkel együtt számítva pedig 60-70 százalékkal, 100 főre vetítve 16-17 darabra emelkedett tavaly. Ezen belül a mobil szélessávú internetezők száma az NHH adatai alapján tavaly nyár közepén elérte a 140 ezret. A Pannon az év végén duplázott

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo