Az amerikaiak 87 százalékának lesz

A tavaly 3 ezer milliárd dolláros távközlési piacnak mintegy negyedét adta a vezeték nélküli szegmens, az évtized végére ez az arány megközelíti a 30 százalékot. Az amerikaiak 87 százaléka 2010-re használ majd valamilyen vezeték nélküli internet elérést.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az évtized végére 270 millió amerikai, az Egyesült Államok lakosságának 87 százaléka használ majd valamilyen vezeték nélküli internet elérést a Telecommunication Industry Association adatai szerint. (Tavaly decemberben 270 ezer magyar mondhatta el ezt magáról.) A multimédiás megoldások iránti növekvő igény sávszélesség bővítésre készteti a tengerentúli szolgáltatókat, hogy zene, tévé és egyéb internetes alkalmazásokat tudjanak beépíteni ajánlataikba.

A múlt évben csak az Egyesült Államokban összességében 190 milliárd dolláros volt a vezeték nélküli adattovábbítási piac, de 2010-re 267 milliárdosra nőhet. A világ többi részén tavaly 560 milliárd dollárt fordítottak ilyen célokra, ez az összeg az évtized végére 887 milliárdos lesz. A hot spotok száma a 2004-es 70 ezerről tavaly már 132 ezerre nőtt, 2010-re pedig 218 ezer lesz belőlük. A teljes távközlési ágazat a tavalyi 3 ezer milliárd dollárról a TIA előrejelzése szerint 4300 milliárdosra bővül 2010-re.

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo