Az IP Office-al a magyar kis- és középvállalatok magas szintű ügyfélszolgálatot valósíthatnak meg és növelhetik működésük hatékonyságát. Az IP Office egyesített beszéd és adatátviteli kommunikációs megoldás, amely IP alapú telefóniát és egy integrált alkalmazásegyüttest biztosít. A Gartner közelmúltban készített „PCX Comes of Age” című tanulmánya azt jósolja, hogy 2005-re Nyugat-Európában több mint 50%-os lesz az IP alapú telefónia elterjedtsége a 100-nál kevesebb vonalat használó irodai kapcsolóeszközök piacán, más előrejelzés szerint pedig a kis és középvállalatok 2003-ra 31 milliárd dollárt fognak költeni kommunikációs termékekre és szolgáltatásokra.
A konvergált beszéd és adatátviteli funkciókat, illetve alkalmazásokat nyújtó kommunikációs hálózatokat mindeddig a nagyvállalatok igényeit szem előtt tartva fejlesztették, majd egyszerűen „lekicsinyítették” a kis- és középvállalatok igényeinek megfelelően. Ezzel szemben az Avaya kis és középvállalati megoldásainak kínálata – az Alchemy, az INDeX és az új IP Office – kifejezetten a kisebb vállalatok sajátos igényeinek, piaci dinamikájának és pénzügyi forrásainak figyelembevételével készült.
Az Avaya vállalati kategóriájú IP alapú megoldásai közé tartozó IP Office egyetlen többfunkciós megoldáson belül kínál integrált hálózati és kommunikációs alkalmazásokat, többek között egységes üzenetkezelést, hívásközponti szolgáltatásokat és IP alapú telefóniát. A maximum 100 végfelhasználóra és 50 hívásközponti ügynökre optimalizált és 180 végfelhasználóig, illetve 75 ügynökig bővíthető megoldással csökkenthetők a költségek, mert nem kell többé külön adatátviteli és beszédátviteli hálózatot fenntartani. Ezen felül a kisvállalatok ügyfélkapcsolati alkalmazásokat is bevezethetnek, amelyek támogatják az analóg, digitális és IP alapú telefonokon, faxon, elektronikus üzeneteken és interneten keresztüli kommunikációt. Sőt, ez a megoldás a távmunka lehetőségét is megadja.
Az Avaya kis és középvállalati megoldásainak része egy olyan alkalmazás-együttes is, amelynek funkciói között megtalálható a hangposta, az integrált és egységes üzenetkezelés, a multimédiával támogatott közös munka, a kezelőknek nyújtott PC alapú konzol, az automatikus kezelő, a beugró képernyős adatmegjelenítés és a hívásközpont-kezelési eszközök gazdag választéka.
Avaya IP-megoldás a kicsiknek
Az Avaya a kis és közepes vállalatokra gondolva, nagyvállalati kommunikációs lehetőségeket nyújtó terméket dobott piacra, mellyel az IP alapú kommunikáció következő hullámának elterjedését is segíteni szeretné.
Véleményvezér
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás
A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság
Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon
A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett
Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.