Avaya IP-megoldás a kicsiknek

Az Avaya a kis és közepes vállalatokra gondolva, nagyvállalati kommunikációs lehetőségeket nyújtó terméket dobott piacra, mellyel az IP alapú kommunikáció következő hullámának elterjedését is segíteni szeretné.

Az IP Office-al a magyar kis- és középvállalatok magas szintű ügyfélszolgálatot valósíthatnak meg és növelhetik működésük hatékonyságát. Az IP Office egyesített beszéd﷓ és adatátviteli kommunikációs megoldás, amely IP alapú telefóniát és egy integrált alkalmazásegyüttest biztosít. A Gartner közelmúltban készített „PCX Comes of Age” című tanulmánya azt jósolja, hogy 2005-re Nyugat-Európában több mint 50%-os lesz az IP alapú telefónia elterjedtsége a 100-nál kevesebb vonalat használó irodai kapcsolóeszközök piacán, más előrejelzés szerint pedig a kis﷓ és középvállalatok 2003-ra 31 milliárd dollárt fognak költeni kommunikációs termékekre és szolgáltatásokra.
A konvergált beszéd﷓ és adatátviteli funkciókat, illetve alkalmazásokat nyújtó kommunikációs hálózatokat mindeddig a nagyvállalatok igényeit szem előtt tartva fejlesztették, majd egyszerűen „lekicsinyítették” a kis- és középvállalatok igényeinek megfelelően. Ezzel szemben az Avaya kis﷓ és középvállalati megoldásainak kínálata – az Alchemy, az INDeX és az új IP Office – kifejezetten a kisebb vállalatok sajátos igényeinek, piaci dinamikájának és pénzügyi forrásainak figyelembevételével készült.
Az Avaya vállalati kategóriájú IP alapú megoldásai közé tartozó IP Office egyetlen többfunkciós megoldáson belül kínál integrált hálózati és kommunikációs alkalmazásokat, többek között egységes üzenetkezelést, hívásközponti szolgáltatásokat és IP alapú telefóniát. A maximum 100 végfelhasználóra és 50 hívásközponti ügynökre optimalizált és 180 végfelhasználóig, illetve 75 ügynökig bővíthető megoldással csökkenthetők a költségek, mert nem kell többé külön adatátviteli és beszédátviteli hálózatot fenntartani. Ezen felül a kisvállalatok ügyfélkapcsolati alkalmazásokat is bevezethetnek, amelyek támogatják az analóg, digitális és IP alapú telefonokon, faxon, elektronikus üzeneteken és interneten keresztüli kommunikációt. Sőt, ez a megoldás a távmunka lehetőségét is megadja.
Az Avaya kis﷓ és középvállalati megoldásainak része egy olyan alkalmazás-együttes is, amelynek funkciói között megtalálható a hangposta, az integrált és egységes üzenetkezelés, a multimédiával támogatott közös munka, a kezelőknek nyújtott PC alapú konzol, az automatikus kezelő, a beugró képernyős adatmegjelenítés és a hívásközpont-kezelési eszközök gazdag választéka.

Véleményvezér

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban 

80 felett már nincs sok esélyünk.
A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben

A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben 

A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága 

A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo