Áremelés a szex rovására megy?

Közép-Európa egyik legnagyobb kulcsszavas reklám rendszerét üzemeltető cége az ETARGET felmérést készített a felhasználók tavalyi internetes szokásairól. 2006-ban a 100 leggyakrabban keresett kifejezések között ismét - mint szinte minden évben - a szexualitással és erotikával kapcsolatos szavak voltak döntő többségben. A 100 top-szóból megközelítőleg 14.600.000 beütés kapcsolódott a bujasághoz.

A Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon is önálló internetes társaságként működő ETARGET a mai napig 176 jelentős magyar portállal áll szerződésben, melyeken naponta több mint 13 000 000 reklámlinket jelenít meg. Az ezen oldalakon történt kereséseket a rendszer tárolja. A 100 leggyakrabban keresett szó listája folyamatos frissítés mellett megtalálható a cég honlapján. A szex, pornó és női testrészek mellett ezúttal meglepő módon dobogós helyet foglal el a "gáz" és 7. helyen szerepel a "víz" szó. (Megdöbbentő, de úgy tűnik a közüzemi díjak emelésének híre a szex rovására megy.)

A 100-as listából egyéb érdekességek is kiderülnek például, hogy az egyedüli szappanopera a Csacska Angyal, az egyetlen együttes a Tokio Hotel, és az egyetlen ország, Horvátország, amit a felhasználók rendszeresen keresnek az adott 176 db portálon.

Véleményvezér

Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo