A netezők közel fele Firefoxra esküszik

A Firefox internetes böngészőt használók száma majdnem eléri a 40%-ot, miközben a felhasználók 99 százaléka a Microsoft valamelyik operációs rendszerét használja - derült ki az Adverticum felméréséből, melyet több mint három millió hazai felhasználónál a reklámmegjelenések segítségével mért adatokból állítottak össze.

A felhasználók közel egyharmada, 31,7 százaléka még a kevésbé biztonságos Internet Explorer 6.0-t használja, de már 29%-a 7-es verzióra állt át. Weboldal tervezők, kampánykészítők számára fontos adatok, hogy a mérés alapján a számítógépek több mint felének 1024x768 pixeles felbontása van, és az ennél alacsonyabb felbontás aránya mindössze 6,3%.

Az Adverticum legutóbb 2 hónappal ezelőtt készített hasonló felmérést, így a trendeket is megfigyelhetjük. Ezek alapján elmondható, hogy Firefox részesedése jelentősen növekedett, és a felhasználók fokozatosan fejlesztik a számítógépparkot: növekednek a felbontások és egyre újabb programokat használunk.

Mint arról lapunk korábban beszámolt, végleg megszűnt az internetes keresést forradalmasító böngésző program, a Netscape Navigator: az AOL abbahagyja fejlesztését és már támogatást sem fog nyújtani hozzá - tették közzé a cég hivatalos blogján. A Netscape.com portál mint általános híroldal viszont megmarad.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo