Hogyan tud költséghatékony módon külföldi fogyasztókat megszólítani egy magyar szállodalánc vagy üdülési hálózat? Mi lenne a leghatékonyabb módja az országimázs kommunikációjának? Egy magyar játékfejlesztő sikere új megvilágításba helyezi ezeket a kérdéseket, ugyanis a Snooker Világbajnokság első napjai alatt 4 millióra nőtt azon külföldiinternetezőknek a száma, akik a Solware által üzemeltetett www.flyordie.com weboldalon a cég által fejlesztett online játékokkal játszanak.
A Snooker VB első napjai alatt 98,600 internetező regisztrált a Solware Kft. által üzemeltetett weboldalon, hogy a világ egyik legjobb online snookerét játssza. A tisztán magyar tulajdonban lévő Solware regisztrált felhasználóinak száma így elérte a 4 milliót.
Az újdonsült játékosok jelentős része az Eurosport portáljáról érkezett, ahol a játék közvetlen linkje elérhető.
Az Eurosport és a Solware együttműködése már több évre tekint vissza, a televíziós csatorna részben a Snooker közvetítések népszerűsítése érdekében lépett kapcsolatba a magyar szoftverfejlesztővel.