10 forintot ért egy felhasználó?

A hazánk legnépszerűbb - a létező barátságokat és kapcsolatokat online formában feltérképező - közösségi oldala folyamatos felhasználószám- és népszerűség-növekedés mellett május eleje óta 360 000 taggal bővült, ezzel elérte az egymilliós regisztrált létszámot.

Az iWiW napi látogatottsága - a Webaudit adatai szerint - eléri az ötszázezret, ezzel az auditált weboldalak napi egyedi látogatószám szerinti rangsorában az elmúlt időszakban a képzeletbeli dobogó harmadik fokára állhatott. A portál oldalletöltéseit tekintve a harmadik leglátogatottabb weboldal, amely azért is kiemelkedő, hiszen az iWiW nem mindenki számára nyilvános, mint általában a portálok többsége. Az iWiW használói között a rendszer több mint 60 millió kapcsolatot tart nyilván.

"Az iWiW a legnagyobb hazai összefüggő weboldal, amely kivívta magának azt az elismerést, hogy ha ma valaki Magyarországon közösségi portálról beszél, akkor annak az iWiW jut először az eszébe" - mondja Szabó Márton, az iWiW Kft. ügyvezető igazgatója. - "Egyfajta visszaigazolás számunkra, és egyben a felhasználók jó "közérzetét" is jelzi az iWiW-nek nemrég odaítélt CoolBrands díj, amely egy független szakértőkből álló szakmai bizottság valamint a fogyasztók véleményét tükrözi, és amely igen nagy megtiszteltetés számunkra. Az angol mintára kialakított kezdeményezés lényege, hogy a hazánkban létező számtalan márka közül mely márkákat tekintik a fogyasztók leginkább "coolnak"."

A közösségi portál stabil működéséhez és a folyamatos fejlesztésekhez - sorozatos egyeztetéseket követően, a korábban szerzett tapasztalatok és a felhasználók észrevételei alapján - átvizsgálta és "finomhangolta" a Felhasználási Feltételeket és az Adatkezelési Szabályzatot. Ez utóbbi megújításában nagy segítséget jelentett az Adatvédelmi Biztos hivatala: velük együttműködve, Péterfalvi Attila adatvédelmi ombudsman jóváhagyásával alakult ki a végleges változat, amely megfelelő garancia az iWiW szabályos működésére. A módosított Felhasználási Feltételek és Adatkezelési Szabályzat 2006. július 26-án lép hatályba, amelyeket a felhasználó - ha másképp nem dönt - a Feltételek, illetve a Szabályzat alapján az iWiW használatával fogad el. 

Az iWiW Kft. alapvető célja mindezzel az volt, hogy minden szempontból tisztázza (pl. a hamis regisztrációkat és a reklámokat is beleértve), mit szabad és mit nem tenni a portál oldalain.

A változások révén ezentúl mindenki számára egyértelművé válik, milyen alapon, kit/ mit lehet eltávolítani a portálról.  A működtető cég - bár nem ellenőrzi a felhasználók által rendelkezésre bocsátott tartalmakat, és mint közvetítő szolgáltató nem felelős a továbbított információért - minden értesítés nélkül eltávolíthatja az olyan anyagokat, amelyeket jogellenesnek, más személyiségi jogába ütköző, tisztességtelennek, fenyegetőnek, becsületsértőnek, rágalmazónak, obszcénnek vagy egyébként kifogásolhatónak talál. Ezen kívül minden értesítés nélkül törölheti a felhasználót, és eltávolíthatja az olyan anyagokat, amelyek sértik, vagy megszegik bármely fél szellemi alkotáshoz fűződő jogát, szerzői és szomszédos vagy egyéb tulajdonosi jogát, illetve a felhasználási feltételekben foglalt rendelkezéseket.

További változás, hogy ezentúl - a legismertebb weboldalak esetében már megszokott módon - az iwiw-en is jobb eséllyel lehet "személyre szabott" reklámokkal találkozni. Mindez természetesen semmiképpen sem jelenti azt, hogy a működtető cég az adatokat bárkinek - hirdetőnek vagy bármilyen harmadik félnek - kiadná (amit egyébként az új adatkezelési szabályzat kifejezett hozzájáruláshoz köt).

Az iWiW Kft. mindezen felül vállalja, hogy ha bármilyen módon változtatna a személyes adatok kezelésére vonatkozó elveiben és gyakorlatában, a változásokról elsőként a felhasználókat értesíti, hogy mindig pontosan és folyamatosan ismerjék az érvényes adatkezelési elveket és gyakorlatot.

A T-Online nemrégiben egymilliárd forintért szerzett meghatározó részesedést az oldal működtető vállalkozásban.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo