Újabb fordulat következett be a nemzetközi tejpiacon: az utóbbi napokban csökkent a vaj ára. A kedvezőbb beszerzési feltételek az ALDI-nál közvetlenül a fogyasztói árakban is megjelennek: a diszkontlánc a mindenkori gyakorlatának megfelelően amint alacsonyabb beszerzési árakat ér el, a kedvezményt továbbadja a fogyasztóknak. A diszkontlánc mától jelentősen, átlagosan közel 15 százalékkal csökkenti a legkeresettebb, legnépszerűbb vajak árát.
Fotó: Aldi
Ez a négy népszerű saját márkás ALDI-termék adja az áruházlánc teljes vajforgalmának több mint felét, így a vásárlók a legkedveltebb vajakat a mai naptól mind a 185 ALDI-üzletben jelentősen olcsóbban tudják beszerezni.
„A magyar vásárlókat alacsony árakkal és minőségi termékkel szolgáljuk ki. A diszkont kereskedelem megalapítójaként vásárlóink spórolását leginkább azzal támogatjuk, ha a legalacsonyabb árakat biztosítjuk. A beszerzési piac változásait követve, amint kedvezőbb beszerzési forrásokat találunk, csökkentjük az árakat. A legnépszerűbb saját márkás vajaink árát a mai naptól 11–16 százalékkal mérsékeltük: ez nem egyszeri akció, hanem tartós árcsökkentés, az alacsonyabb beszerzési árainkat azonnal továbbadjuk a vásárlóknak. A jövőben is törekszünk rá, hogy kedvezőbb beszerzési árakat érjünk el és a kedvezményt a vásárlóinknak továbbadva mérsékeljük a fogyasztói árakat – így az ALDI vásárlóinak pénztárcájában is több marad” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.