A Borsodi Sörgyár Rt. 2004-ben 2,268 millió hektoliter sör értékesítésével a hazai piac vezetője lett, miközben a teljes sörfogyasztás 6%-kal csökkent az év folyamán. A vállalat nettó árbevétele közel 5%-kal csökkent, amely mutatja az olcsó import termékek jelentős térnyerését. A borsodi cég közlése szerint az uniós csatlakozás után a magyar piacot "elöntő", a hazai fogyasztók számára ismeretlen termékek erősen rombolták a sör image-át. A Borsodi Sörgyár ebben a nehéz helyzetben is a következetes márkaépítés mellett tette le voksát, hiszen a vezető német sör, a Beck's után - igazi kuriózumként - a LöwenWeisse bajor búzasört vezeti be a hazai piacra. "Az idei évtől az olcsó import termékek visszaszorulását, illetve a piac stabilizálódását várjuk. Bízunk benne, hogy a Beck's mellett a LöwenWeisse is hamarosan az igényes fogyasztók kedvencévé válik " emelte ki Bognár Gyula, a Borsodi Sörgyár elnök-vezérigazgatója.
Zavaró volt az idegen sörfolyam
A hazai fogyasztók számára ismeretlen termékek erősen rombolták a sör image-át - összegezte a múlt évi forgalomcsökkenés hátterét a Borsodi Sörgyár Rt. közleménye.
Véleményvezér
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?
Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.