A Borsodi Sörgyár Rt. 2004-ben 2,268 millió hektoliter sör értékesítésével a hazai piac vezetője lett, miközben a teljes sörfogyasztás 6%-kal csökkent az év folyamán. A vállalat nettó árbevétele közel 5%-kal csökkent, amely mutatja az olcsó import termékek jelentős térnyerését. A borsodi cég közlése szerint az uniós csatlakozás után a magyar piacot "elöntő", a hazai fogyasztók számára ismeretlen termékek erősen rombolták a sör image-át. A Borsodi Sörgyár ebben a nehéz helyzetben is a következetes márkaépítés mellett tette le voksát, hiszen a vezető német sör, a Beck's után - igazi kuriózumként - a LöwenWeisse bajor búzasört vezeti be a hazai piacra. "Az idei évtől az olcsó import termékek visszaszorulását, illetve a piac stabilizálódását várjuk. Bízunk benne, hogy a Beck's mellett a LöwenWeisse is hamarosan az igényes fogyasztók kedvencévé válik " emelte ki Bognár Gyula, a Borsodi Sörgyár elnök-vezérigazgatója.
Zavaró volt az idegen sörfolyam
A hazai fogyasztók számára ismeretlen termékek erősen rombolták a sör image-át - összegezte a múlt évi forgalomcsökkenés hátterét a Borsodi Sörgyár Rt. közleménye.
Véleményvezér
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás
A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság
Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon
A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
Provokatív légtérsértést követtek el az oroszok Litvánia felett
Súlyos orosz légtérsértés történt Litvánia felett.