XEROX a megújulás jegyében

Egyedülállóan sikeres évet zárt tavaly a Xerox Magyarország Kft. A 2000-es pénzügyi évhez képest a cég teljes értékesítési árbevétele 39%-kal emelkedett, ez 2001-ben 14 millió dollár (az amerikai könyvviteli szabályok alapján elkönyvelt eredmény) bevételt jelentett. A magyarországi eladások több mint 40%-a különböző szolgáltatási szerződésekből származik, ami jól mutatja a Xerox idei törekvéseinek fő irányvonalát, a szolgáltatás-centrikus, kihelyezett komplex megoldások (XBS - Xerox Business Services) előtérbe helyezését.

A Xerox Magyarországot alig érintette az anyavállalat tavalyi pénzügyi újrastrukturálása és az IT-szektorban tapasztalható általános recesszió: a cég tavalyi eredményei szerint a Xerox Magyarország 2001-ben kiemelkedő évet zárt. A Xerox Magyarország piacvezető a nagyteljesítményű digitális berendezések valamint a közepes és nagyteljesítményű színes nyomtatás területén. A gépértékesítésből származó árbevétel a 2000-es eredményekhez képest 78%-kal nőtt, ez 5 millió 384 ezer dollár árbevételt jelent, amely közel 600 berendezés értékesítésének köszönhető. Az eladott gépekből 500 db digitális irodai berendezés (20-80 lap/perces teljesítménnyel), illetve 27 db közepes teljesítményű színes készülék (DC 12, DCCS 50). A gépértékesítésen kívül kellékanyagok eladásából 373 ezer dollár, szerviztevékenységből pedig közel 3 millió dollár bevételt realizált a Xerox Magyarország.

A Xerox megoldásait több magyar nagyvállalat évek óta eredményesen használja. A Kereskedelmi és Hitelbank Rt.-nek 2001-ben három nagyteljesítményű digitális berendezést illetve három „óriás” borítékoló gépet értékesített a Xerox, amelyekkel havonta több millió példány ügyfélértesítőt nyomtatnak. Szintén milliós nagyságrendű számla készül a Westel Rt.-hez kihelyezett nagyteljesítményű digitális berendezéseken, a Központi Statisztikai Hivatal pedig jelentései elkészítéséhez, belső dokumentumai előállításához használja a Xerox megoldásokat.

Ügyfélorientált stratégia jellemzi majd a Xerox MKGI-beszállítói tevékenységét is. Mint ismeretes, 2001-ben a Xerox a digitális berendezések területén is hivatalos MKGI beszállítóvá vált. Idén a vállalat több rendezvényen mutatja be partnereinek legújabb megoldásait és berendezéseit, amelyekkel garantálható az adott intézmény egységes, gyors és hatékony dokumentumkezelése.

2001-ben a Xerox Magyarország nagyszabású akciót indított a régi magyar írásos emlékek megmentése ügyében. Ennek fontosságára hívta fel a figyelmet az Országos Széchényi Könyvtár birtokában lévő Mátyás-corvinák digitalizálása. A Xerox egyik fő szponzora a 2002 májusában, szintén a Nemzeti Könyvtárban megrendezendő eredeti Mátyás-corvinák kiállításának. A kódexek Európa számos országából érkeznek majd Budapestre. A megnyitó alkalmával - a Xerox jóvoltából - már digitálisan is lehet lapozgatni a több évszázados remekműveket.

A Xerox Corporation idei legfőbb célja a világcég tavalyi sikeres stabilizációs programjának folytatása, illetve az elért eredmények megőrzése, javítása. A Xerox Corporation tavalyi több jelentős pénzügyi tranzakciója eredményeként mára a Xerox márka ismét egy sikeres, megújulni képes vállalat image-ét hordozza

Véleményvezér

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban 

80 felett már nincs sok esélyünk.
A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben

A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben 

A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága 

A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo