A vállalat már most biztos a sikerben, amit az is jelez, hogy hat további ilyen üzlet megnyitását tervezi a 2007-es év végéig. A rivális Spar cégvezetése az elkövetkezendő 3-5 évre ugyancsak a hasonló piaci műveleteket tartja az egyik legfontosabb célkitűzésének.
Koroknai Szabolcs szerint is szemmel láthatólag elkezdődött a szupermarketek reneszánsza, de egyelőre csak a folyamat elején tartunk. A jelenség okát abban látja, hogy az összes nagyvárosban megjelentek már a hipermarketek, amelyek a belvárosi vásárlóerőt szívták el a kisebb üzletektől. A 400-800 m2-es üzletek újjáéledése az ingatlanszakértő szerint viszont az egyre tudatosabb vásárlók igényeit követi, akik számára a frekventált terület, az idő- és pénzmegtakarítás illetve a gyors kiszolgálás és a friss árukínálat egyaránt fontos szempontot jelent.
A szakember tapasztalatai alapján a Tesco mellett különösen a Match és a Spar igyekszik új területeket hódítani. Koroknai úgy véli, hogy bár a CBA hagyományosan erős a kisebb alapterületű üzletek terén, nem használta ki a belvárosi boltok megüresedését a hódításra, így most komoly ellenfelekkel kell számolnia az említett üzletláncok személyében.