Viadukt, mely szimbólummá merevedett

Már az autósok használhatják a Balaton déli partjának építészeti látványosságát, a völgyhidat, s Balatonkeresztúrig haladhatunk sztrádán.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A miniszter levonult, az autóáradat felvonult, használatba vette a viaduktot, azaz augusztus 8-án koraeste megkezdte hétköznapi életét a létesítmény. Ezzel együtt az M7-es autópálya új szakasza is az autósoké lett, azaz Zamárdi és Balatonszárszó között 14,7 kilométernyi egység is, s így már Balatonkeresztúrig lehet Budapestről autópályán haladni.  

 

Kóka János gazdasági és közlekedési miniszter az átadáson emlékeztetett arra, hogy az országot átszelő autópálya építése 1964-ben kezdődött, ám 40 év alatt csak a fele készült el, míg a másik fele 2004-2008 között épült, illetve épül meg. A miniszter jelezte, hogy hamarosan, augusztus 24-én átadnak egy újabb 18 kilométeres autópálya-szakaszt Nagykanizsa és Becsehely között, 2008 május végére pedig elkészül az M7-es autópálya utolsó 37 kilométeres szakasza az országhatárig.

A Balaton északi partjáról is jól látható völgyhídról szólva a politikus kifejtette: egyedülálló mérnöki és kivitelezési munka, amely mára "szimbólummá merevedett". A Zamárdi és Balatonszárszó közötti autópálya-szakasz és a híd összességében 76 milliárd forintba került.

Véleményvezér

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.
Elszabadultak a Magyar Posta árai

Elszabadultak a Magyar Posta árai 

Ez most nem finom.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo