Mezriczky László a Külkereskedelmi Főiskolán, majd a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett marketing- szakközgazdászként, Mester Közgazdászi minősítését a Newport International University-n kapta. Tizenöt éve dolgozik marketing területen. 1991 és 1995 között a Kontraxnál lát el különféle marketing vezetői feladatokat. 1995-ben csatlakozik a Digitalhoz marketing igazgatóként. 1998-ban a Compaq és a Digital egyesülése után a Compaqban vezeti a marketinget. 2000-től a Compaq kelet-európai leányvállalatainak marketing koordinátora is egyben, majd 2001-től a Compaq EMEA Marketing Council tagja a régió képviseletében. 2002 nyarától, a HP és a Compaq egyesülése után a HP vállalati kommunikációjáért, valamint a nagyvállalati marketingért felel.
Dr. Simon András a Pécsi Tudományegyetem Állam és Jogtudományi karán végzett jogász, később a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetemen szerzett lobbi szakképesítést. Tizenegy évig dolgozott újságíróként. 1994 és 2005 között a Magyar Televízió és a TV2 hírműsorainak szerkesztő-műsorvezetője, 2002-től a Pulitzer-emlékdíjas Este című közéleti-politikai magazinműsor főszerkesztője, műsorvezetője. 2005-2006 között a Magyar Televízió műsorokért felelős alelnöke.
Változások a Magyar Telekom vezetésében
2007. január 1-jétől Mezriczky László látja el a vállalat Csoportkommunikációs Igazgatóságának vezetői feladatait. A Magyar Telekom egyúttal médiakapcsolati igazgatói beosztás létrehozása mellett döntött. A pozíciót 2007. január 1-jétől Simon András tölti be.
Véleményvezér
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?
Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből
A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.