Hozzátette, a munkáltatói márkaépítés eszköztára nagyon sok lehetőséget rejt magában, amivel a cégek növelni tudják eredményességüket vagy jelentős költségeket tudnak megtakarítani, ami a jelen gazdasági helyzetben igen sok céget érdekel.
Horváth Ádám szerint költségcsökkentéssel járhat a cégek számára például, ha az egy-egy nyitott pozíció betöltéséhez szükséges időt az emloyer brandingnek köszönhetően meg tudják felezni, vagy ha a cégek saját csatornáikon, fejvadász beiktatása nélkül tudnak minél több üres álláshelyet betölteni. Ezek és más hasonló, a toborzással összefüggő tényezők együttesen jelzik a munkáltatói márkaépítésre fordított kiadások megtérülését.
A 443 cégvezető, HR és marketing vezető, illetve munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó szakértő részvételével végzett országos felmérésben a megkérdezett cégek 14 iparágat, 23 692 milliárd forint árbevételt és 257 408 foglalkoztatotti létszámot fednek le.
(MTI)