Üzletasszonyok sikerlistája

A nőiesség a szakmai életben is hat a férfiakra! - állapítják meg az 50 legsikeresebbnek tekintett üzletasszony karrierjét elemezve egy hamarosan megjelenő kiadvány szerkesztői. A magazin készítői az üzletasszonynak 150-150 kérdést tettek fel, akik névtelenül válaszolhattak. A legszemélyesebb titkokat is firtatták, így azt, hogy mire költik a pénz, mennyi is van belőle, mekkorára nőtt a vagyonuk, amióta sikeresek.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

„Először azt kellett meghatároznunk, e kiadványban s a vizsgálandó >hölgykoszorúban< kit is tekintünk tulajdonképpen sikeresnek. A munka alapos kutatással indult. Kutattunk az archívumban, befolyásos gazdasági szakértők és politikusok, vidéki gazdasági vezetők véleményét is kértük” – tárják fel kutakodásuk mibenlétét az alkotók. A közelmúltban a TOP 100-at megjelentető Magyar Hírlap napokon belül piacra dobja Az 50 legsikeresebb üzletasszony című kiadványát. Az újság gazdasági rovatának hölgytagjai szerkesztésében készülő adatgyűjtemény apropóját az adta, hogy – érvelnek az alkotók - a TOP 100-ban egy hölgy kivételével kizárólag férfiak szerepeltek, ezért szinte kézenfekvő, hogy a sikeres üzletasszonyok világa is megismerhető legyen.

A kiadvány elkészítésének módszertanáról is beszámolnak a szerkesztők: saját ötletük alapján „kutattak”, azaz minden, a könyvben szereplő üzletasszonynak 150-150 kérdést tettek fel, akik névtelenül válaszolhattak. A legszemélyesebb titkokat is firtatták, így azt, hogy mire költik a pénz, mennyi is van belőle, mekkorára nőtt a vagyonuk, amióta sikeresek.

A válaszokat összegezve kiderült például, hogy nem politikai, annál inkább baráti kapcsolatokra támaszkodik Magyarország 50 legsikeresebb üzletasszonya. Meglepő, vagy éppen nem az, de igaz: a nőiesség a szakmai életben is hat a férfiakra! És egy „statisztikai” adat, a topon lévő nők több mint 50 százaléka 20 éve cégvezető.

Az 50 legsikeresebb üzletasszony című magazin várhatóan május közepén jelenik meg.

g. l.

Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo