2006. szeptemberétől Horváth János (képünkön) tölti be a T-Online Magyarország értékesítési vezérigazgató-helyettesi munkakörét. A szakember 1996-ban diplomázott a Külkereskedelmi Főiskola nemzetközi marketingkommunikáció szakán, ezt követően az IMC Graduate School of Business and Weatherhead School of Management nemzetközi MBA kurzusát végezte el.
Horváth János jelenleg a University of Chicago Graduate School of Business Executive MBA programjának hallgatója. Miután két évet dolgozott a Price Waterhouse Budapest Kft-nél, a Citibank Rt-nél helyezkedett el, ahol az elmúlt nyolc évben különböző pozíciókat töltött be vállalati, kis- és középvállalati és lakossági szegmenseken, üzleti, marketing és értékesítési területeken. A pénzintézetnél töltött évei végén a lakossági értékesítési, majd lakossági hitelezési üzletágát vezetette, és ezt követően került a T-Online Magyarországhoz.
Magyar Gábor, a T-Online Magyarország Zrt. új ügyfélkapcsolati igazgatója a Miskolci Egyetem gazdaság-tudományi kar marketing szakának elvégzését követően a bankszférában kezdett dolgozni marketing menedzserként, majd árelemző, később termékmenedzseri munkakört látott el a Matáv Rt-nél. A T-Online Magyarországnál (illetve jogelődjeinél, a MatávNET Rt.-nél és az Axelero Rt.-nél) 2000. szeptemberétől tölt be különböző munkaköröket. Mielőtt felkérték volna az ügyfélkapcsolati igazgatóság vezetésére, a közgazdasági elemzési osztályt irányította. Számára az új megbízatással járó váltás új kihívást jelent, ám ügyfélérzékenysége, eredményorientáltsága, átfogó üzleti ismeretei, dinamizmusa, elemzőképessége és a termékfejlesztésben szerzett tapasztalatai nagyban segítik, hogy a feladatot ellássa.
A vállalatcsoport legfelső vezetői pozíciójában szintén változás zajlott le a közelmúltban: szeptember közepén Simó György lett a T-Com vezérigazgatója.