A Co-op Hungary Zrt., a magyarországi piacvezető üzletlánc cikluszáró közgyűlésén a Coop Szolnok Kereskedelmi Zrt. 51 éves vezérigazgatóját, dr. Csepeli Lajost választották elnökké. Murányi László, aki korábban a társaság általános vezérigazgató-helyettese volt, a továbbiakban vezérigazgató. Bartus Pál, aki tizenöt éven át volt a ZRt. elnök-vezérigazgatója, már korábban úgy döntött, hogy egyik tisztségre sem jelölteti magát, a jövőben az elméleti munkában szeretné hasznosítani a gyakorlati munkában szerzett tapasztalatait, és továbbra is betölti az ÁFEOSZ elnöki posztját, illetve ellátja a nemzetközi és hazai társadalmi tisztségeit. Kiemelkedő munkáját a legmagasabb szövetkezeti kitüntetéssel, a gróf Károlyi Sándor díjjal ismerték el.
A Co-op Hungary Zrt. tavaly a korábbinál nehezebb piaci körülmények között is 9,2 százalékkal növelte forgalmát, ez ma 400 milliárd forint, az adózás előtti gazdálkodási eredmény 5,5 milliárd forint. A társaság új vezetése erős alapokon folytathatja az építkezést. A folyamatosság és a változás kettős követelményét szem előtt tartva a jövőben is arra törekszik, hogy megőrizze a csoport piaci pozícióit, növelje a versenyképességet. Az idén folyó áron 8-10 százalékos forgalombővülésre számítanak. Változatlanul nagy gondot fordítanak fő működési területük, a 3500-15000 fős a kistelepülések ellátására, és garantálják, hogy a COOP üzletek a jövőben sem kívánnak olcsó, alacsony minőségű termékeket forgalmazni. Növelni kívánják a márkatermékek számát; ez ma körülbelül 700 terméket jelent, és a kiskereskedelmi forgalom 16 százalékát teszi ki. A márkatermék rendszer a cégnek és a beszállítóknak egyaránt a minőség garanciája, hiszen a követelmények szigorúak, de a termelők tudják, hogy a hálózat révén minőségi termékeik biztos piacra számíthatnak.