Új filmforgalmazó a hazai piacon

SPI INTERNATIONAL MAGYARORSZÁG KFT. - Új filmforgalmazó lép be a hazai piacra a 10 éve működő, New York-i központú, Latin-Amerikában és Ázsiában is jelen lévő SPI International személyében. A régióban az elmúlt két évben szerzett pozitív tapasztalatain túl (lengyel, cseh és szlovák leányvállalatok), más ok is szolgál a telítettnek mondható, sok szereplős magyar filmpiacon történő megtelepedésre.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

„Úgy gondoljuk, létezik egy nem teljesen kielégített igény az „intelligens” filmekre, olyan igényes független mozikra, amelyeket nem neveznék rétegfilmeknek, mivel szélesebb közönség érdeklődésére tarthatnak számot”, mondja Szarvasi Zoltán, a cég hazai képviseletének ügyvezető igazgatója, aki szerint a közelmúltban ebbe a kategóriába tartoztak a Bridget Jones naplója, a Betépve vagy az Erin Brockovich című filmek. Az SPI hazai vállalatának stratégiai célja bebizonyítani, hogy az átlagosan 100 ezer nézőt vonzó kommersz és a 20 ezres nézőszámú művészfilmek erényeivel egyaránt bíró alkotások közötti területen is elegendő piaci lehetőség van. A vállalat olyan filmekkel jön ki a mozikban nyáron, mint az Iris című életrajzi film Judi Denchcsel, a Resident Evil, egy Lara Crofthoz hasonló videójátékon alapuló akciófilm Milla Jovovichcsal, vagy Robert Altman új filmje, a szatirikus humorú Gosford Park. De már felkészíthetjük magunkat John Travolta játékára az amerikai elnök szerepében (Primary Colors), Al Pacino és Robin Williams párbajára az Insomnia című pszichothrillerben, Harrison Ford helytállására egy tengeralattjárón (K-19: The Widowmaker), Nicolas Cage alkotói válságára (Adaptation), A bárányok hallgatnak „előzmény-epizódjára” (Red Dragon), valamint egy Graham Greene adaptációra (Csendes amerikai). A 30 ezer órányi filmkönyvtárral rendelkező SPI független gyártókkal kötött hosszú távú szerződései nem jelentenek automatikus átvételt, a hazai vállalat –amely tervei szerint egy évi piacszerzési periódus után érheti el a pozitív cash flowt- szabad mozgástérrel bír annak eldöntésében, egy film moziban, netán egyenesen videón vagy tévén jelenjen meg. Ez azért is fontos, mert a 15 milliárd forintos jegybevételű moziforgalmazás egyre gyakrabban csak „reklám” a videóhoz, önmagában nem tartaná el a forgalmazók infrastruktúráját. A havi két mozibemutató mellett ezért 4-5 videóújdonsággal jelenik meg a cég.

Véleményvezér

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.
Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo