Több nyertes az Észak-alföldi régióban

Sikeres pályázata révén jövőre újabb kilenc termék illetve rendezvény használhatja "az Észak-alföldi régió ajánlásával" minősítést tanúsító grafikai emblémát; a nyertes produktumok, programok előállítói és szervezői további reklám és marketingkommunikációs tevékenységük során feltüntethetik a védjegyet - közölte a Magyar Turizmus Rt. Észak-alföldi Regionális Marketing Igazgatósága.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A minősítéssel ellátott termékeket megjelenítik a Magyar Turizmus Rt. szolnoki központú regionális szervezetének turisztikai marketing tevékenységében is. Az idén a minősítés elnyerésére 35 pályázat érkezett, közülük a zsűri döntése alapján 9 pályamű bizonyult sikeresnek. A termékek közül az emblémát hajdúszoboszlói Pávai Vajna természetes ásványvíz, a régió közkedvelt üdítőitala üvegére helyezhetik el, amely ásványi anyag- és nyomelem-tartalma miatt kedvező élettani tulajdonságokkal rendelkezik.

A kulturális rendezvények közül a mezőtúri ArTúr Fesztivál Művészeti Napok, a szolnoki Tisza-parti Nyár programsorozat, a Nyírbátori Zenei Napok, a jászberényi Csángó Fesztivál, valamint a Debreceni Virágkarnevál érdemelte ki a minősítést. A gasztronómiai élményekre alapozó események közül a szatmárcsekei nemzetközi szilvalekvárfőző verseny, a Hortobágyi pásztorünnep és a baktalórántházi Disznótoros vigasságok szervezői kapták meg az elismerést.

A Magyar Turizmus Rt. Észak-alföldi Regionális Marketing Igazgatósága "az Észak-alföldi régió ajánlásával" minősítés megszerzésére 2002 óta ír ki pályázatot azzal a céllal, hogy olyan, a régió turizmusához kötődő termékeket kutasson fel, amelyek képviselik a térség értékeit.

Az első évben 11 termék nyerte el a minősítést, 2003-ban a pályázat további kategóriákkal is bővült, így hagyományteremtő rendezvényekkel és szolgáltatásokkal is lehetett pályázni. Attól az évtől számítva 2006-ig 25 nyertes pályamű született, így az ideivel összesen már közel félszázan rendelkeznek az ajánlással.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo