Tíz évig káosz lesz az utakon

A régiónk fővárosait kiszolgáló főutak többsége közelíti a nyugat-európai színvonalat. A kisebb városokat kiszolgáló utak minősége már nem megfelelő.

További 10 év szükséges ahhoz, a fejlesztés jelenlegi ütemével számolva, hogy a közép-kelet-európai országok közútjai kezelni tudják a növekvő forgalmat - közölte kutatási eredményét a ProLogis. A világ legnagyobb disztribúciós-terület fejlesztő, menedzselő és birtokló vállalatának szakemberei szerint a szocialista rendszerben a közép-kelet-európai országok keveset fektettek szállítási infrastruktúrájuk fejlesztésébe.

Most viszont a régió öt fő országa - Csehország, Lengyelország, Magyarország, Románia és Szlovákia - euró milliárdokat költ évente új vasutak, kikötők, repülőterek és legfőképp közutak építésére, hogy kezelni tudják az egyre növekvő teherforgalmat. A régió fővárosait kiszolgáló főutak többsége gyorsan közelíti a nyugat-európai színvonalat, de a második vonalbeli városokat kiszolgáló utak minősége nem megfelelő, ami jelentős forgalmi torlódásokat okoz - állapítja meg a kutatás.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo