Téli invázió veszi kezdetét Budapesten

A 2008/2009-es téli szezonban 60 ezer többlet vendégéjszakát kívánnak elérni a fővárosi elő- és utószezoni turisztikai forgalmának növelésére indított akció eredményeként - közölte Szűcs Balázs, a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) marketing igazgatója.

A két évvel ezelőtt indított akció során 25 ezerrel, tavaly pedig 50 ezerrel nőtt a fővárosi kereskedelmi szálláshelyeken regisztrált vendégéjszakák száma. Az akcióhoz partnereket toborzó rendezvényen a marketing igazgató elmondta: az idei kampány csaknem 17 országot érint és több mint 180 millió forint értékben valósul meg.

A Budapest Winter Invasion (BWI) néven indított akcióhoz az első évben 50 szálloda csatlakozott, az idén eddig 59-en jelezték részvételi szándékukat. A csatlakozás feltételei között Szűcs Balázs említette a kedvezmények nyújtását, a saját csatornákon történő promóciót, valamint összesen mintegy 50 millió forint hozzájárulást. A Magyar Turizmus Zrt. az idei kampány során mintegy 130 millió forint értékű marketing akciót bonyolít le.

Rendszeres utazóknak

Az idén új néven indul a kampány, a Budapest Winter Invitationt meg is hosszabbították, az idén november 1-től jövő március 31-ig tart majd. A célpiacok között szerepel Németország, Nagy-Britannia, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, a Skandináv országok, Írország, Izrael, Ausztria, Lengyelország, Románia és Szlovákia. A kampány olyan 30 évesnél idősebb, középosztálybeli polgároknak szól, akik rendszeresen utaznak.

A fővárosi szállodák kezdeményezésére 2006-ban elindított akcióhoz csatlakozott a Magyar Turizmus Zrt. mellett, a Budapest Airport, a Malév, a Budapesti Turisztikai Hivatal is.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo