Tanulmány a cafeteriáról

Elemeztette a cafeteria népszerűségét az Accor Services, megállapítva, hogy az étkezési utalványok és az üdülési csekkek a legnépszerűbb juttatások.

A cafeteria rendszerrel rendelkező vállalatok átlagosan fejenként 170 ezer forint keretet adnak évente dolgozóiknak - derítette ki felmérésének adatait elemezve az Accor Services Magyarország Kft. A megkérdezettek válaszaiból következően a cégek 25 százalékának van cafeteria rendszere, 21 százalékuknak nincs, de tervezi, 54 százalékuk nem tervezi a bevezetést. Kőszegi Viktor, az Accor Services Magyarország Kft. üzletfejlesztési igazgatója, részletezve a felmérést, nyilvánosságra hozta, hogy a cafeteria rendszeren belül a legnépszerűbb a melegétel utalvány, az étkezési utalványok, az üdülési csekk, ezt követi a beiskolázási utalvány, a helyi tömegközlekedés, az ajándékutalvány, a nyugdíjpénztár, az egészségpénztár, az oktatás, az internet-utalvány, a kultúra utalvány, az önsegélyező pénztár. Kiderült, a rendszer bevezetését a válaszadóknak jelentős hányada érzi többletmunkával járó feladatnak. Magyarországon 12 ezer cégnél mintegy 600 ezren használnak Accor Services utalványokat, a beváltó helyek száma 38 ezer. Tavaly az Accor Services 30 milliárd forint felett bocsátott ki különböző utalványokat.

Véleményvezér

Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo