Szomjoltó italok a háztartásokban

A szokatlanul meleg idő hatására megnőtt a szomjoltó italok fogyasztása. A GfK Piackutató Intézet adatai alapján már biztosra vehető, hogy a háztartások fogyasztása sörből, szénsavas üdítőitalból, gyümölcsléből és ásványvízból együttesen, idén túllépi a 100 milliárd forintos határt. Mennyiségben az éves összes fogyasztás a GfK előrejelzése szerint 1,1 milliárd liter lesz a háztartásokban.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!


A nyáreleji kánikula adatai még nem állnak rendelkezésünkre, de azt már tudjuk az első négy hónap számaiból, hogy minden idők legmelegebb februárja érezteti hatását az idei forgalomban.

A szomjoltó italok közül mennyiségben legnagyobb arányban az ásványvíz fogyasztása nőtt a háztartásokban: idén január-áprilisban 25 százalékkal haladta meg a múlt év hasonló időszakát. Értékben plusz 31 százalékot mértek a piackutatók.

Szintén dinamikusan nő a szénsavas üdítőitalok mutatója. A tavalyi némi csökkenés után mennyiségben 18, értékben 22 százalékkal több fogyott belőlük idén négy hónap alatt, mint múlt év január-áprilisban.

A gyümölcslé fogyasztásának két éve tartó csökkenő tendenciája is megfordult. Mennyiségben 9, értékben 19 százalékkal ittak belőle a háztartásokban, mint a tavalyi első négy hónapban.

Értékben a háztartások fogyasztása legnagyobb sörből, majd a szénsavas üdítőital, gyümölcslé és ásványvíz következik.

Mennyiségben az ásványvíz vezet a szénsavas üdítőital, sör és gyümölcslé előtt.

Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.
Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo