Szállodai szarkák: ezeket imádják ellopni a magyarok

A kisebb kiszerelésű illatszereket és a hotel logójával ellátott köntöst és papucsot szinte mindig lenyúlják a magyarok a szállodákból, függetlenül attól, hogy ötcsillagos hotelről vagy egy olcsóbb szállodáról van-e szó. Az egyik legnagyobb hazai, szállodatermékeket forgalmazó cég szerint a szállodák új ötletekkel és trendekkel reagálnak mind a lopásokra, mind pedig a változó piaci helyzetre.

Ne lopj, vedd meg: Saját termékeket dobnak piacra a szállodák

Tankó Balázs szerint nem csak az figyelhető meg pontosan, hogy mit visznek, de az is, amit otthagynak a vendégek a hotelekben. „A cipőkanalat és a fésűt és fogkefét nem szokták elvinni, ezt valahogy illetlennek tartják a vendégek és úgy gondolják, ezek drágább termékek, mint a kis kiszerelésű tisztálkodószerek és krémek.”

Az ügyvezető igazgató szerint sok kisebb és nagyobb szálloda inkább árulni kezdte ezeket a termékeket, hogy a vendégek ilyen módon haza tudják vinni őket emlékbe, de a nagyobb láncok komplett saját márkás termékpalettával rukkoltak elő.

„Sok szállodánál megfigyelhető, hogy elkezdték árulni ezeket a termékeket a recepción, van olyan hotel, aki kifejezetten magának gyártat komplett termékcsaládot. Ebbe nem csak a kozmetikumok tartoznak bele, de ruhák, köntösök, törölközők, papucsok, írószerek és egyéb használati tárgyak is. Mindemellett egyre több aprósággal igyekeznek kedveskedni a hotelek a vendégeknek: azt figyeltük meg például, hogy egyre több helyen tesznek be például fogkefét a szobákba. De van olyan szálloda is, ahol a hét minden napján más ízű bonbont tesznek be a szobákba. Tapasztalataink szerint az se mindegy, hogy milyen nemzetközi ismertsége van a kozmetikumoknak. Érdekes tény, hogy az olasz La Bottega - mely a világ egyik vezető gyártója - termékeit szívesebben vásárolják meg a vendégek, mint lopják el, így sok hotel szerint érdemes ezekbe fektetni” - tette hozzá Tankó Balázs.



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo