Stagnáló mezőgazdasági árak

A mezőgazdasági termékek termelőiár-színvonala 2003. január–márciusban megközelítőleg azonos volt az előző év ugyanezen időszakában mérttel, ezen belül a növénytermelési és kertészeti termékeké 4,4 százalékkal nőtt, míg az élő állatok és állati termékeké 5,1 százalékkal csökkent.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

2003. januármárciusban a gabonafélék árszintje (az előző év azonos időszakában bekövetkezett 35 százalékos csökkenés után) 7,3 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest. Az élelmezési célú burgonya ára 31,2 százalékkal, a zöldségféléké 13,5 százalékkal emelkedett.

Az élő vágóállatok termelői ára 10,8 százalékkal elmaradt az előző évi januármárciusitól, ezen belül a vágósertés termelői ára 19,4 százalékkal, a vágóbaromfié 3,2 százalékkal csökkent, a vágómarha ára (vágóborjú nélkül) 4,7 százalékkal emelkedett (a felvásárolt volumen 10 százalékos növekedése mellett). A tehéntej termelői átlagára 0,4 százalékkal, a mézé 29,5 százalékkal emelkedett, a tyúktojásé 6,7 százalékkal volt alacsonyabb, mint 2002. január–márciusban.

2003 márciusában a mezőgazdasági termékek termelőiár-színvonala az előzőév azonos időszakhoz képest 4,3 százalékkal nőtt. Ez alapvetően a növényi termékek árszintjének 11,8 százalékos emelkedésére vezethető vissza. Az élő állatok és állati termékek termelőiár-indexe 5,0 százalékkal csökkent.

Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo