A mobiltelefonos reklámok új szintre emelés a szövetségkötés megnevezett célja. A magyar direkt marketing piac két szereplője, a Maxima és a SeeMee az sms-hirdetések piaci lehetőségeit kívánja együttes erővel kihasználni.
A hazai vállalatok közül egyre többen próbálják ki az sms hirdetéseket. A trendnek lökést adhat, hogy a magyar direkt marketing piac két meghatározó szereplője - a Maxima és a SeeMee - szövetséget kötött egymással, melynek célja a mobiltelefonos reklámok új szintre emelése. Az sms hirdetéseket több multinacionális vállalat alkalmazta már sikerrel kampányaiban, de a módszert a magyar kis- és középvállalatok is rendszeresen igénybe veszik. A hazai piacon meghatározó szerepet játszó Maxima online dm rendszer és az sms marketing megoldásokra szakosodott SeeMee összefogásának köszönhetően most lehetővé vált, hogy az sms kampányok megrendelői a Maxima több százezer fős adatbázisából több mint 50 különböző szűrőfeltétel segítségével találják meg célcsoportjukat. Ennek köszönhetően a jövőben még jobban célzott, hatékony reklámüzeneteket juttathatnak el fogyasztóik mobiltelefonjaira. Mivel az sms hirdetések a gyakorlatban átlagosan 10% feletti válaszarányt produkálnak, elmondható, hogy a módszer kitűnően alkalmas vásárlásösztönzésre.