Pénzzel landolnak

Egy alapot létrehozva kívánja a Balaton idegenforgalmi üzleti lehetőségeit javítani a Fly Balaton Repülőtér és a Magyar Turizmus ZRt.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Balaton régió önkormányzataival, legjelentősebb turisztikai szolgáltatóival, valamint a Fly Balaton Repülőtér képviselőjével ült "tárgyalóasztalhoz" Siófokon a Magyar Turizmus ZRt. vezérkara, a szakmaiság és partnerség jegyében. A megbeszélés célja az volt, hogy az indítandó új légi járatok Magyarországra csábítása érdekében létrehozandó légi marketing alap összeállításáról eszmét cseréljenek. A tervek szerint augusztus végéig hozzák létre a légi marketing alapot, mintegy 100 millió forintos nagyságrendben.

A Magyar Turizmus ZRt. vezetése idén kezdeményezte először az úgynevezett légi marketing alap létrehozását tekintettel arra, hogy - az új repülőgép-beszerzéseknek köszönhetően - a közeljövőben több új légi járat indítására is esély van magyarországi repülőterekre. Ennek feltétele azonban az, hogy a légitársaságok biztosítva lássák az adott járat megfelelő kapacitás-kihasználtságát. A balatoni önkormányzatok, a szolgáltatók és az MT ZRt. közös álláspontja szerint az új légi járatok elegendő utaslétszámának biztosításához nélkülözhetetlen a célterület turisztikai népszerűsítésének erősítése. A légi marketing alap célja a Magyarország mint turisztikai "célterület" népszerűsítésére rendelkezésre álló pénzügyi források megsokszorozása azokon a küldő piacokon, ahonnan az új járatok indítása várható. 

A turisztikai szolgáltatók és stratégiai partnerek bevonásával lebonyolított közös finanszírozású marketingakciók és kampányok nem csak nagyobb jelentőségűek lehetnek a források koncentrálásának köszönhetően, hanem a konkrét ajánlatok megjelenítése miatt sokkal hatékonyabbak is. A Magyar Turizmus Zrt. vállalja az alap létrehozásának koordinálását és - hasonlóan a sikeres Budapest winter invasion kampány esetében megvalósult szakmai összefogáshoz - az együttműködő partnerektől befolyt pénzösszeggel megegyező összeggel egészíti ki az alapot.

Amint az alap rendelkezésre áll, együttműködő partnerek egy marketingbizottságot hoznak létre, amely meghatározza az összeg konkrét felhasználásának módját, eszközeit és ütemezését. A konkrét légi járatok népszerűsítéséhez kapcsolódó desztinációs marketingtevékenység a Magyar Turizmus Zrt. külképviseleteinek bevonásával valósul meg.

Az érintett önkormányzatok és szolgáltatók hamarosan újabb megbeszélésen döntenek a kezdeményezésben részt vevő tagok hozzájárulásának mértékéről. A 2007. augusztus végéig létrehozandó légi marketing alap felhasználására 2008-ban kerül sor.

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo