Pénzzel landolnak

Egy alapot létrehozva kívánja a Balaton idegenforgalmi üzleti lehetőségeit javítani a Fly Balaton Repülőtér és a Magyar Turizmus ZRt.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Balaton régió önkormányzataival, legjelentősebb turisztikai szolgáltatóival, valamint a Fly Balaton Repülőtér képviselőjével ült "tárgyalóasztalhoz" Siófokon a Magyar Turizmus ZRt. vezérkara, a szakmaiság és partnerség jegyében. A megbeszélés célja az volt, hogy az indítandó új légi járatok Magyarországra csábítása érdekében létrehozandó légi marketing alap összeállításáról eszmét cseréljenek. A tervek szerint augusztus végéig hozzák létre a légi marketing alapot, mintegy 100 millió forintos nagyságrendben.

A Magyar Turizmus ZRt. vezetése idén kezdeményezte először az úgynevezett légi marketing alap létrehozását tekintettel arra, hogy - az új repülőgép-beszerzéseknek köszönhetően - a közeljövőben több új légi járat indítására is esély van magyarországi repülőterekre. Ennek feltétele azonban az, hogy a légitársaságok biztosítva lássák az adott járat megfelelő kapacitás-kihasználtságát. A balatoni önkormányzatok, a szolgáltatók és az MT ZRt. közös álláspontja szerint az új légi járatok elegendő utaslétszámának biztosításához nélkülözhetetlen a célterület turisztikai népszerűsítésének erősítése. A légi marketing alap célja a Magyarország mint turisztikai "célterület" népszerűsítésére rendelkezésre álló pénzügyi források megsokszorozása azokon a küldő piacokon, ahonnan az új járatok indítása várható. 

A turisztikai szolgáltatók és stratégiai partnerek bevonásával lebonyolított közös finanszírozású marketingakciók és kampányok nem csak nagyobb jelentőségűek lehetnek a források koncentrálásának köszönhetően, hanem a konkrét ajánlatok megjelenítése miatt sokkal hatékonyabbak is. A Magyar Turizmus Zrt. vállalja az alap létrehozásának koordinálását és - hasonlóan a sikeres Budapest winter invasion kampány esetében megvalósult szakmai összefogáshoz - az együttműködő partnerektől befolyt pénzösszeggel megegyező összeggel egészíti ki az alapot.

Amint az alap rendelkezésre áll, együttműködő partnerek egy marketingbizottságot hoznak létre, amely meghatározza az összeg konkrét felhasználásának módját, eszközeit és ütemezését. A konkrét légi járatok népszerűsítéséhez kapcsolódó desztinációs marketingtevékenység a Magyar Turizmus Zrt. külképviseleteinek bevonásával valósul meg.

Az érintett önkormányzatok és szolgáltatók hamarosan újabb megbeszélésen döntenek a kezdeményezésben részt vevő tagok hozzájárulásának mértékéről. A 2007. augusztus végéig létrehozandó légi marketing alap felhasználására 2008-ban kerül sor.

Véleményvezér

Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo