Ötletes gyógyszerészek

Az első ízben átnyújtott Pharmanova-díjat a gyógyszerészképzés támogatására hozták létre, felhívva a figyelmet az üzleti és piaci ismeretek fontosságára a patikák működtetésében. A tavaly meghirdetett 2006/2007-es pályázat témája: "Szociális piacgazdaság a gyógyszerészetben".

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A pályamunkák elbírálását szakmai zsűri végezte, amelynek tagjai: dr. Zelkó Romána, dékán helyettes, Semmelweis Egyetem, Egyetemi Gyógyszertár Gyógyszerügyi Szervezési Intézet; dr. Blaskó György, tanszékvezető, Gyógyszerügyi Szervezési és Management Tanszék, Debreceni Egyetem Orvos és Egészségtudományi Centrum; és Kinics László, a Pharmanova Zrt. igazgató tanácsának elnöke.

Az első helyezett Nógrádi Brigitta lett, a második díjat Jagodics András, a harmadikat Molnár Zsuzsa nyerte el. Zelkó Romána dékán helyettes beszédében elmondta: "Örültünk a Pharmanova Zrt. kezdeményezésének, mely hozzájárul ahhoz, hogy a hallgatók cégvezetési, marketing, üzletviteli, pénzügyi, gazdasági ismeretekkel is foglalkozzanak, és így jobban felkészüljenek azokra a feladatokra, amelyekkel szemben találják magukat a piaci versenyben."

Blaskó György professzor a hallgatók pályamunkáit méltatta: "A magas színvonalú munkák azt a bizodalmat keltik bennünk, hogy változó korunkban a nagy kihívásoknak a fiatal gyógyszerészgeneráció meglepően gyorsan eleget tesz és sikeresen alkalmazkodik." Az ünnepségen Kinics László kiemelte: "A törvényi szabályozás következtében változtak az üzleti feltételek, és fel kell készülni arra, hogy a patikák, amelyek mint gazdasági egységek működnek, újfajta üzletvezetési megközelítést igényelnek a jövőben. Kezdeményezésünk tükrözi azt a törekvésünket, hogy az egyetemről kikerülő leendő kollégáink minél magasabb szintet érjenek el pénzügyi, üzleti, marketing ismeretekből, és ezt kamatoztatni tudják a munkájuk során."

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo